SINO Skrevet Juni 18, 2011 Skrevet Juni 18, 2011 Er det jeg som er retard og ikke finner frem på sprengskissene fra f.eks GS eller selges dette komplett med støtdempere og det hele? Finner ikke løse bakfjærer noe sted, men regner med at dette er hyllevare hos de fleste som selger BMW deler. Tipper det er noen i verdenshistorien som har trengt bakfjærer før meg
SINO Skrevet Juli 8, 2011 Forfatter Skrevet Juli 8, 2011 Ingen som vet? Klarer ikke å finne bakfjærer eller komplette fjærbein noe sted på nettet. Regner med at det finnes hos koed eller gs. Noen som har en link?
nimitz Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Hvist det er standar fjærer så skal det ikke være noe problem. M-tech fjærer må bestilles via tlf, i hvertfall hos GS.
TheEspenK Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Hei sino Du er ikke helt låst, iflg GS har ikke en e39 bakfjærer Regner med de ikke selger så mye org-fjærer så mulig du må ringe. Jeg fikk pris på 8-9000 org kompl til e34 mens et kompl senkesett kosta rundt 4000 Fant ikkeno på nettet da men når jeg ringte hadde de alt orginalt.
Johannes1993 Skrevet Juli 8, 2011 Skrevet Juli 8, 2011 Regner med at bema har fjører til bak på e39. Det var vertfall der jeg fikk tak i mine, jeg byttet dem nettopp pga knukket fjør, så det er noe jeg vet de har der koed har det også. funker vist ikke å sende link til detta men... Du finner dem under: Du er her : Onlinekatalog ® E39 ® Nye deler ® Understellsdeler, standard Side 2 Bag, Fjedre (Standard) håper det var det du trengte Også¨en link til en katalog fra Bema, der kan du finne dem også http://www.bema.no/static/file/vjnowp4p ... ye8vbi.pdf men da må¨du sikkert ringe til bema å bestille det
Bandit Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 http://catalog.meca.no/Catalog.aspx?Bra ... yType_ID=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå