MrBroFlow Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Hei !! Lurer på litt ting angående den fastmonterte telefonen i E39! Vet det er en annen tråd her på forumet angående dette men syns det var mye rot osv, så derfor lagde jeg denne. Jeg lurer egentlig ikke på noe angående selve monteringen av som- kortet men heller hvilket og hvordan jeg får tak i det. Jeg har Netcom, skal jeg kontakte de angående vanlig tvilling sim? Eller må jeg først få tak i et eldre sim-kort? Hvordan skal jeg generelt gå fram? Takker på forhånd for alle svar!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Juni 19, 2011 Share Skrevet Juni 19, 2011 Bare skaffe deg et tvillingkort. Simkortet du får er laget slik at du enten kan bruke det som stort kort eller du kan knekke ut det lille kortet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerfører Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Sjekk om ikke simkortmodulen sitter bak dekselet på sjåførsiden i bagasjerommet, på min måtte jeg sette inn simkortet der. Når du vipper ned dekselet og ser opp mot toppen så er det en sort boks ca 10X30cm som simkortet skal settes inn i, og jeg har nå prøvd mange forskjellige simkort og denne takler det. Det må være ett stort simkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrBroFlow Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Da fikk jeg det til å fungere! Dro på Lefdal og fikk nytt vanlig tvilling sim! Det kom i et stort kort,(bankort størrelse)! Satt det inn i enheten bak og fungerte med en gang! Takk for svar og hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleo Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Bra at det ordnet seg så enkelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå