JENSCHR Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 skal få skrivd litt info om bilen. og finne noe mere bilder etterhvert da er vann kjøling i boks, sleit med vanntemp på gatebil skal stive av front partiet litt. har også lagt kjøling baki bilen. men luft inn på siden av bilen klar for ny senson igjen!! ny gir kasse ny cluch å driv linje, 100 ny ehjul bestilt. så da er det bare sjåførn igjen!! for å få en rett kapp i kassa "adapter" plate. er vann skjert å med en sentrerings hul i midten, er også laget noe flere. vis noen vil kjøpe. også en liten film snutt:http://www.youtube.com/watch?v=xoO_bull27k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 takk for helgen. bilen fungerte så det ut til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSCHR Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 takker for helgen ja. hyggelig. jada. bulen funka bra. ingen feil faktisk. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom Marius Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Gromme de grafene dine! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Tusen takk for turen jeg fikk i denne bilen, fytti GRISEN å det gikk Peil på å kjøre hadde du også Hilsen FTE med den brune E30'n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Tipper Jørgen_A kommer å kommenterer snart da han etterlyste tråd om denne:) Forøvrig en meget rå bil!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSCHR Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 hehe bare hyggelig. fikk kjørt litt:).første gang jeg har vært på bane.,hehe. men lærer så lenge man lever. hyggelig å bli kjent. mvh jens christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSCHR Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Tipper Jørgen_A kommer å kommenterer snart da han etterlyste tråd om denne:) Forøvrig en meget rå bil!!! ja. hehe jeg sende en pm til han, jeg så han hadde skrivd på "album" sida di. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JENSCHR Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Tusen takk for turen jeg fikk i denne bilen, fytti GRISEN å det gikk Peil på å kjøre hadde du også Hilsen FTE med den brune E30'n hehe bare hyggelig. fikk kjørt litt:).første gang jeg har vært på bane.,hehe. men lærer så lenge man lever. hyggelig å bli kjent. mvh jens christian Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 se der ja meget fine kurver ja! denne er sikkert eksplosiv=) hvilken turbo er det? mvh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Korfor i all verden har ikkje eg sett denne før, griserå kurve da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Denne er sikkert over snittet morsom og kjøre Herlige tall der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Khan Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Sweet ride Jens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 Oioioi, gromme grafer! Har du noe spec på motor? Hvilket ladetrykk kjører du med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Ole| Skrevet November 18, 2011 Share Skrevet November 18, 2011 BTW, eg ser du har kappa ein DEL av fronten Vrir ikkje den seg litt eller går det bra med eit enkelt stag sveisa rett over? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå