Andros Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Slenger ut en liten tråd om turen som jeg og Morten hadde da vi bestemte oss for å dra på ACR i Mo i Rana.. Jeg starta fra Kr.sund sent søndag kveld, samtidig som Morten allerede var på vei fra Oslo, å vi hadde bestemmt oss for å møtes på hytta mi på Oppdal, for å overnatte å ta resten av turen oppover til Fauske/Bodø i første omgang... Takstativet mitt lånte jeg bort for å kunne få med noen flere dekk oppover da jeg satte igjen bilen min på hytta.. Flere bilder kommer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Høres artig ut ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Var ei morsom helg dette Hyggelig å få hilst på dere irl. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Morgenen vi skulle ta løs fra Oppdal oppsto det noe startproblemer, ingen livstegn fra motor og null gnist.. Men man har tatt sine forhåndsregler, så jeg hadde tatt med ny coil, og vips var det liv i motorn igjen Det ble litt mapping på vei oppover for å prøve å ordne opp i noe fjusking med motor vi hadde problemer med hele veien oppover.. Napping/lugging med 8-10 sekunders mellomromm, men borte over 5000rpm.. Her et stemningsbilde ved Nordlandsporten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 På tur over saltfjellet Nesten så vi måtte vurdere å legge om til vinterdekk nå i Juni.. Hehe.. Til vår kjære H_Vatn på Bimmers, så tenkte vi litt på deg der hjemme med Schulz'en også da vi dro over Saltfjellet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 cool tur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Lite stemningsbilde før vi nærmet oss Fauske Skal også sies at fjuskinga ikke var borte selv etter mappinga mens vi kjørte igjennom trøndelag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Ser ikke helt ut til at takstativet likte momentet å draget i M88 til Morten.. Skal sies at det garantert har vært litt vindmotstand for stativet med dekk oppå på vei oppover på noen strekninger eller 10.. To ganger passerte vi også denne smilende gjengen i Fauske.. Ble fortalt av lokal folk at hadde vi kjørt volvo med baum i speilet hadde vi garantert blitt stoppa.. Kansje vi så litt seriøs ut og turistaktig med takstativet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 haha, gromt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Litt mapping og grilling hjemme hos Espen (aka truckdriver).. Var en tur innom den lokale bilopphøggern å fikk med oss et par trigger sensorer og halvgivere.. Dermed ble det slutt på napping/fjusking på bimmer'n.. Da var det en som var fornøyd.. Et lite rolling-picture Krokanis'n til Morten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakett Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 virker som en minneverdig tur. Må si jeg er imponert over morty og dere andre, dere får til mye! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Ja opplevde mye å masse minner etter denne weekende'n.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Kom over en nokså inngrodd E36 compact på et jorde.. Bilens farge sto jaggu i stil med omgivelsene også.. Liten speilbilde shoot Har noen sett 10-sone skilt før? Fleste jeg har hørt med i det siste har aldri hørt om det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Så var det på tide med "Andros 1-2-3 overhauli`n" Før bilde: Sjåførside.. Med litt matting med 1200 papir å maskering, syregrunning og andre knep Voilà I got magic fingers.. Ser iallfall bedre ut til treffet uten all den kjeksen.. Ikke heelt sikker på hva han driver med, med tror det var noen uvjevn heter han skulle få rette ut selv så slapp jeg å få skylda for hammer bulker på bakplata... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Høyre bakhjørne.. Med litt matting med 1200 papir å maskering, syregrunning og andre knep Pluss bakplata Vips Alt dette på en kveld + formiddag.. Her et stemingsbilde på gården i Fauske.. Espen (aka truckdriver på bimmers) i bakgrunnen med sin cossie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå