hanskr Skrevet August 3, 2011 Share Skrevet August 3, 2011 Fine tall de der gratulerer !! Få ut litt fleire bilder av bilen me alt i da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet August 4, 2011 Share Skrevet August 4, 2011 kan ihvertfall skrive under på at det skyver bra har en e30 selv med s38b36.. det hvar kjipt og sette seg inn i den igjen hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 4, 2011 Forfatter Share Skrevet August 4, 2011 Har ikke fått tatt noen i det siste , men får se til helgen. Men bilen funker rimelig bra syns jeg, tatt noen turer å sitter bare å smiler ved pådrag ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 gratulerer med fine tall da gromt med e28 banebil vil se mer bilder av motor og helheten av bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Mener det kommer no bilder i autobloggen om ikke mange dagene faktisk Av motor og litt detaljer kan jeg vel alltids få ordnet til helgen hvis været er pent, da jeg ikke kjører denne så mye i hverdagen hehe. Men blir å se på rudskogen imorgen antageligvis, på nsk sitt treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
helland Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 gromt ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Hva skjedde med bilen på Rudskogen idag da? Rent bortsett fra den gangen du sto litt feil vei etter s-en opp mot Tårnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 8, 2011 Forfatter Share Skrevet August 8, 2011 Servopumpa har vel sett sine bedre dager, og ble værre idag kan du si, reima hoppa av og tok med seg dynamo reima så det ble dårlig strøm og kjøling, ikke no værre. Angående han feil vei så var det brodern Men må si jeg var skuffa over nsk treffet, altfor lang ventetid til å være så få biler!! Men syns bilen er veldig hard på kontra! Vil et stabstag bak hjelpe mot det? ( kjører uten nå) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 stabstag bak er VIRKELIG å anbefale bak når du skal sladde!.. kjøp fra m5 som er 18mm.. jeg merka SYK forskjell på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 det så jeg også morten han blir veldig brå uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 Fotobevis, courtesy of Hagenisse: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet August 9, 2011 Share Skrevet August 9, 2011 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet August 10, 2011 Forfatter Share Skrevet August 10, 2011 "ny" servopumpe samt m5 stabstag innhandlet,blir montert fredag sammen med en esab sponsa diff med 3.27 utveksling. Så får vi se hvor lekevillig kjerra blir! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30lars Skrevet August 10, 2011 Share Skrevet August 10, 2011 hehe.. funker det ikke og sladde da.. kan du bare kaste den eller gi opp:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 hvordan utveksling har du nå da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå