destroyy Skrevet August 11, 2011 Forfatter Share Skrevet August 11, 2011 3.07 org diff sperre, den må strammes opp litt for funker ikke alltid like bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 11, 2011 Share Skrevet August 11, 2011 ah skal gjøre med den ? trenger en jeg kan bygge om til 3,64 mens jeg fortsatt har noe å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassedrammen Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Flott bil autronc skal funke med 60-2 forøvrig men da må du bruke den originale giveren om jeg ikke tar helt feil.... Mvh elektriker steen.. Må vel få lada litt mer til neste sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassedrammen Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Kommer forøvrig litt motordetalj bilder og diverse på Autobloggen snart. Og litt mer kansje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassedrammen Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusHN Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 Sykt tøft bilde av en råå bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet August 15, 2011 Share Skrevet August 15, 2011 STUK!!!!! Whohooo rart man elsker e28 mer enn damer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bassedrammen Skrevet August 16, 2011 Share Skrevet August 16, 2011 http://www.autobloggen.net/?p=4279 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Meget bra kjøring i helga bilen finka feilfritt og ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 11, 2011 Forfatter Share Skrevet September 11, 2011 Den fungerte sykt bra, 4 gir var null problem , men savnet litt mer turtall og litt effekt så en kunne fått lempa 5gir. Eneste problem var egentlig el vifta men den var jeg klar over så hadde ordnet med en ny en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet September 11, 2011 Share Skrevet September 11, 2011 Var morro og se denne, så ut til at det fungerte rimelig greit! Morro og slå an en prat med flere som har samma prosjekt.. Ga motoivasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GeirAndre Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 neste gang skal jeg være med.... !!!! drepte ikke bilen i helga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 digg å tenke på att det er jeg som har "bygd" denne motorn hehe kjørte jo forbi deg bare på banen jeg tørte ikke satse litt? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
destroyy Skrevet September 12, 2011 Forfatter Share Skrevet September 12, 2011 Var kun på søndagen når du kjørte forbi meg, brodern de andre gangene Alt er helt geir hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet September 12, 2011 Share Skrevet September 12, 2011 skjønner så egentlig når du kjørte, hehe var det deg jeg kjørte forbi ned i angst svingen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå