opeth84 Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Jada,nok et problem på bilen min. Blir snart ikke overrasket lengre. Tidenes katta-i-sekken-bil! Motorlyden er mye grovere og raspete,men er veldig liten effekt. Har veldig store vansker med å kjøre med bilen. Den kan brøle så mye den bare orker,men den går knapt fremover! Så vidt den kommer seg fremover ved antydning til litt bratt bakke. I værste fall,ligger jeg i 3000 omdreininger i 1.GIR, og har da en fart på 20-30 km/t! Prøver jeg å skifte til 2.gir,holder bilen på å kveles. :S Noen som kan ha en anelse hva dette skyldes? Takk på forhånd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 20, 2011 Er manuell gir btw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flextron Skrevet Juni 20, 2011 Share Skrevet Juni 20, 2011 Sjekk belger, prøv å kobble fra Lmm. Få sjekket katalysatoren din.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Sjekk belger, prøv å kobble fra Lmm.Få sjekket katalysatoren din.. hvordan får jeg sjekket katalysatoren? Er det en spesiell måte å finne ut om det kan være katalysatoren som er synderen her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Hvor i møre og romsdal ? Bor i Ålesund , kan hjelpe deg hvis du ikke er langt unna.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 hadde samme problem og det var katalysatoren som var synderen hos meg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 hadde samme problem og det var katalysatoren som var synderen hos meg da. hvordan får man fikset dette da? Må man kjøpe helt ny,eller kan gjøre noe med den man har? Dyrt problem dette her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Random Hero Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 hadde samme problem og det var katalysatoren som var synderen hos meg da. hvordan får man fikset dette da? Må man kjøpe helt ny,eller kan gjøre noe med den man har? Dyrt problem dette her? Når jeg hadde samme problem så leverte jeg bilen inn til et bil verksted, de kom fram til at katalysatoren var tett, så de tok ut innmaten i kat'en for meg. Men det lagte bare en forjævlig lyd å var ikke noe bra. Prøvde etterpå å sveise på en universal biltema katalysator (ca 700,-), det var heller ikke suksess, for all del det gikk, men det lagte også en forferdelig lyd. Dritt jobb egentlig. Det endte tilslutt opp med at jeg kjøpte et "nytt" brukt eksos annlegg her på bimmers til 13-1500,- Kjempe lett jobb, bare bolt on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Hvor i møre og romsdal ? Bor i Ålesund , kan hjelpe deg hvis du ikke er langt unna.... Nei,du tuller?? Jeg bor i Ålesund,men kjørte bilen til Ørsta. Nå går det ikke an å kjøre med bilen omtrent. Så den står i Ørsta. Dvs en times tid unna ca. Utrolig omtenksomt av deg iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Helt sikkert et verksted i Ørsta som kan hjelpe deg....Men det er jo typisk da....at ting skjer når en ikke er nært heimen Lykke til...går nok bra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opeth84 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Helt sikkert et verksted i Ørsta som kan hjelpe deg....Men det er jo typisk da....at ting skjer når en ikke er nært heimen Lykke til...går nok bra . Takker. Får se hva som skjer i morgen. Men begynner å bli en smule lei av bilen. Er det ikke det ene, så er det det andre som er galt med denne bilen. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå