jon90e30 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 hei! er det noen her som vet om ledningsnett til m50b25 er det samme til motoren om det er manuell eller automat?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dassen Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Ja, mener på det er det samme. Er ikke 100% sikker men ganske hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon90e30 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 for det er ikke slikt som på for eksempel nonen eldre volvo'r som det er forskjell på tenningsanlegg å div liksom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Christer Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 motorledingsnettet er litt annerledes da det er det er kontakt til hjernen til automat kasse, så skal du bruke automat nett må du helst ha hjernen til kassa, slik jeg har gjort på andre, er usikker hvordan man gjør det uten hjernen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Ingen problem. Har gjort dette selv Stripse opp kontakten til automatkassa under innsuget og la stikket til automathjernen ligge utilkoplet i motorstyringsboksen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon90e30 Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 aha tusen takk for tips jeg var å henta meg en 93 modell 525 i stad som er automat så greit å vite:) men om jeg skal bruke original nettet til motoren som er fra en e34 så må jeg vel "klippe å lime" med original kontakten i e30'n min da vel? den ved sikringsboksen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
powerfulglenn Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 aha tusen takk for tips jeg var å henta meg en 93 modell 525 i stad som er automat så greit å vite:) men om jeg skal bruke original nettet til motoren som er fra en e34 så må jeg vel "klippe å lime" med original kontakten i e30'n min da vel? den ved sikringsboksen? Riktig det " Bare å klippe og lime kontakten " Husk å følg Guiden da Har selv lednings nett fra Automat og det skal gå Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå