poison_4 Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 heisann ønsker og kjøpe en komplett bakstiling fra en E36 må minst være fra 325 eller oppover og helst holde til i hordaland Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlXz Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Har i Østfold. Fra usa mod 325iA 1995mod. Denne har 3,91 utveksling på diffen som gir bedre aks, dog mindre toppfart.. Kan selges med eller uten diff. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Viste Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Hei. Jeg har komplett M3 3.0 bakstilling i meget bra stand. Kommer fra USA M3 3.0 240 hk som sannsynligvis aldri har vært vinterkjørt. Bedre stand enn dette får en ikke tak i uten at bakstillingen er overhalt. Også 3.0 M3 mellomakslingen som hører til har jeg. Og 325 TDS kasse som passer på akslingen hvis den også ønskes. Bor i Stavanger, så er ikke veldig langt borte fra deg. Kan eventuelt møte deg på fergeleiet på Mortavika, så sparer du 40 min kjøring fram og tilbake til Stavanger. Hilsen Eirik. 92 22 65 44. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå