stianly Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Hadde bilen inne på oljeskift samt litt feilsøking av en ulelyd. Alt greit der. Hentet bilen og startet opp å vips der lyste antispinn lampa:S hadde bare puttet nøkkelen i og startet ikke noe mere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Da har du vel kvittering på utført arbeid. Da er det vel ikke noe problem....bare å reise inn igjen det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Gikk inn igjen med en gang kjørte ikke bilen engang men dem fraskrive se alt å sir at jeg må dekke alt. De eneste de gjorde var å ta diagnose å si at dem ikke fant noe:S så kommer en snna som ikke har peiling på hva han snakker om å sir at det er hastighetsmåleren som er feil på å dem må feilsøke manuelt men det må jeg dekke mest sansynelig. Hisse se opp gjør dem også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nimitz Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Utlendinger som driver verkstedet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Barca Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Utlendinger som driver verkstedet? hva faen har det med saken å gjøre? Jævla idiot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stianly Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Er nokk ikke utlendinger. Men på sunnmøre så e jo vi gjerrige da:0 ringte molde å de hadde dekt det. I allefal feilsøkingen(som var de jeg forlanget dekket) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå