Beivakongen Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Har kjøpt meg en e34 520ia nå og synes ikke orginalrattet er noe serlig. Noen som vet om hvem som selger ratt som ikke er typiske "racing" ratt som momo osv? Men som er i skinn og litt polsteret og passer inn i en e34? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 BMWs M-tech II ratt er noe av det bedre, som passer uten noen modifikasjoner hvis du ikke har airbag Bilde: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Ja har sett litt på det men tengte og høre om noen hadde andre tips.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads_B Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Her har du et annet alternativ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Her har du et annet alternativ Ja det der hadde jeg i en 525i for noen år siden men de var i tre. Hvilke modeller kom det der i? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mads_B Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Det vet jeg desverre ikke, men min er en 93' 535ia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Kjønner ikke hva BMW tenkte på når de satt TRAKTOR ratt i en bmw. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juni 21, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2011 Ingen styling firmaer som lager ok ratt da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 BMWs M-tech II ratt er noe av det bedre, som passer uten noen modifikasjoner hvis du ikke har airbag Bilde: Anbefaler å gå for M-tech II rattet... Bra ratt som også ser bra ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Må si meg enig der! En av de beste rattet man kan få i e34. Ser bra ut, og er godt å holde i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juni 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2013 Tar opp dette spørsmålet igjen. Vis man har airbag da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaitekQ Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 Tar opp dette spørsmålet igjen.Vis man har airbag da? Jeg har airbag i min 1992 modell E34. Jeg byttet mitt bussratt med airbag ut med et mindre og mer delikat ratt. Kjøpte det brukt av en kompis, aner ikke hvor det kommer fra, kanskje E36? Slik ser det ut. Fikk tho en feilkode i speedometer der det blinker *airbag* etter jeg byttet instrument noen måneder senere. Men skal vel blinke på det airbag lyset på rattet hvis noe er galt regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juli 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2013 Dette er et ratt jeg har sett i flere e34 men tror egentlig det kommer fra e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MPower Skrevet Juli 3, 2013 Share Skrevet Juli 3, 2013 [ Bilde ]Dette er et ratt jeg har sett i flere e34 men tror egentlig det kommer fra e36? dette er levert org på sene 94 og 95 modeller av e34. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juli 4, 2013 Share Skrevet Juli 4, 2013 Får jo e30 m3 evolution ratt i semsket skinn. Det passer i e34;-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå