Trolljegern Skrevet Juni 21, 2011 Share Skrevet Juni 21, 2011 Har veldig lyst på en skikkelig bråkete liten jævel av en dumpventil på bmw'n min. Lei den jeg har som så vidt lager pyssj lyd. Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Teip fast en sånn fløyte for å tiltrekke seg ender på jakt. Da får du noe ikke alle har. Ande-fløyte? Aner ikke hva de der heter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Teip fast en sånn fløyte for å tiltrekke seg ender på jakt. Da får du noe ikke alle har. Ande-fløyte? Aner ikke hva de der heter hahahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 RFL dump lager mye lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 RFL = Real FUcking Loud. Søk på det og kjøp Du skjønner dumpen bråker når den har en trompet på sia på str med et hus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Dump lyd er jo ikke noe kult! heller kjør wastgaten ut i det fri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Dump lyd er jo ikke noe kult! heller kjør wastgaten ut i det fri Jeg har en diger dump på min 545i og i tillegg har jeg screamer (Åpen wastegate) Er sånn sinnsykt brøll ved full gass at man hører nesten ikke dumpen:) Har lagt røret fra wastegaten rett ned så når man kjører på kutt slår den stikkflammer ned under bilen og ut eksosen bak:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Dump lyd er jo ikke noe kult! heller kjør wastgaten ut i det fri Jeg har en diger dump på min 545i og i tillegg har jeg screamer (Åpen wastegate) Er sånn sinnsykt brøll ved full gass at man hører nesten ikke dumpen:) Har lagt røret fra wastegaten rett ned så når man kjører på kutt slår den stikkflammer ned under bilen og ut eksosen bak:) Hehe har min ut av skjermen jeg. kan ikke ha vinduet oppe når man har fult trykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30 tic Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 RFL = Real FUcking Loud.Søk på det og kjøp Du skjønner dumpen bråker når den har en trompet på sia på str med et hus. Di er jo helt ubukelig små og av jalla kvalite, vertfall den jeg hadde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzor Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 HKS lager jo også fin lyd! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 RFL = Real FUcking Loud.Søk på det og kjøp Du skjønner dumpen bråker når den har en trompet på sia på str med et hus. Di er jo helt ubukelig små og av jalla kvalite, vertfall den jeg hadde Hvis du kjøper en billig kinakopi ja, HKS har RFL DUMP av bra kvalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gica Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Har en turbosmart supersonic dump til salgs om du er interessert, lager skikkelig WOOOSHH lyd. Original, ikke kina kopi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 vil du ha mye lyd kjør uten dumpventil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 vil du ha mye lyd kjør uten dumpventil. x2, også skikkelig rør inn på turboen med filter i enden..da suser det godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Dump lyd er jo ikke noe kult! heller kjør wastgaten ut i det fri For da får du jo så mye lyd når du slipper gassen....Får bare lyd når du får så mye trykk at wastegaten slipper eksosen forbi turboen da. Jeg hadde RFL på en bil, den lagde noe jævlig med lyd. Tror den er oppgitt til 123db eller noe. Men jeg ble lei av den dump lyden så bare klemte igjen hele systemet å kjørte uten. Mye tøffere lyd da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå