jorgenk Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Har en 318i E46 98 modell, som lager en skjærende pipelyd! Lyden kommer etter at jeg har kjørt en halv time, til en time. Når jeg slippper opp gassen, eller lite turtall kommer lyden, så forsvinner den igjen hvis jeg giir en del gass. Har byttet Vannpumpe, skiftet reimer, brukt "rem-spray". Bilen har el. vifte, så det er ingen viskose i bilen, som noen kanskje mener at det kune være! De på BMW verkstedet hadde ingen gode tips, så skriv gjerne deres erfaringer, eller kunnskaper:) Legger ved en link med video av lyden!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Reimhjulslager tenker jeg. Strammehjulet da muligens? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Jeg ser at du har på AC. Er lyder der forsatt når du har slått av AC? Ellers er det løpehjul og strammehjul som bruker lag lyd på disse motorer. Men det har fårekommet at dynamoen lager lyd også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorgenk Skrevet Juni 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 22, 2011 Lyden er der selv om ac er av ja! Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Da er det bare å ta av multireimen igjen å sjekk vær enkelt løpehjul og strammehjul for slakker og lyd Jeg bruker å ta en blåsespiss å kjør luft på vær enkelt hjul da hør man om dem er gåend. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå