MGN90 Skrevet Juni 22, 2011 Skrevet Juni 22, 2011 Ønske å kjøp mæ en topp pga toppakningen min røyk i dag:/ så mæst sansynli e toppen min defekt, så må kjøp ny Helst i tr.heim
Eirik Viste Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Hei. Jeg har en topp fra 1991 325 som skal være i orden. Kommer fra en motor jeg kjøpte med defekt bunndel. Toppen er uten kammer og lagerbukker, men med ventiler. Selges for 2.500 kr + frakt ca 340 kr. Kan pakkes skikkelig inn slik at den kan sendes med Posten. Reiser på tirsdag, så vi må handle raskt hvis du vil ha toppen raskt. Hilsen Eirik. 92 22 65 44.
MGN90 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Litt dyrt, da er det billiar for mæ å lever den inn for planing, tenkt bare å ikke betal alt for my.
Eirik Viste Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 Det er jo stor sannsynlighet at toppen er sprukket. Da nytter det lite med plansliping. Det må du først og fremst finne ut av. Motormekanikerne ser ofte med en gang om det er sprekker på de vanlige plassene. Det koster alltid en del penger hvis du skal bytte og eventuelt overhale toppen. Men du vet at alt blir bra etterpå hvis jobben blir skikkelig gjort. Det er ofte mer usikkert hvis du må kjøpe en annen brukt motor. Du får se hvilke henvendelser du får. Siden det nesten alltid er toppen som ryker først på disse motorene, koster de mer enn en bunndel. Eirik.
MGN90 Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Toppen har ikke spruke sa de på snap drive når de sjekket, koste ca 4000kr. For slipesett å planing av toppen. Så fullt muli det bli solgt my e34 dele
Eirik Viste Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 En må nok først av med toppen for å være sikker på om toppen er sprukket eller ikke. Du må uansett ut med en del tusenlapper før motoren er i orden igjen. Du får ta kontakt hvis du trenger min topp. Eirik.
MGN90 Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 skal gjør det vetu vist æ orke å fiks den opp, bynne å bli litt lei av å fikse så my på den:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå