Gå til innhold

E30 touring Rogaland selges høystbydende innen 27.06.11

E30s
 Share

Anbefalte innlegg

Motoren sviver bra ja, har aldri hatt problemer med verken motor eller girkasse. Bilen er langt ifra strøken i lakken. Skulle den ha blitt i topp stand, hadde det kostet mer enn jeg har lyst til å legge ut på den. Har også en BMW fra før, derfor har jeg valgt å kvitte meg med den.

Den bruker ikke noe særlig olje nei, men den er jo kjørt nærmere 300.000 snart, så man kan vel regne med at noe kan skje etterhvert.

Ja, det er kun det som står på mangellappen fra EU testen (som jeg har listet opp i annonsen) som må gjøres for å få den godkjent. Det er dugg i høyre frontlykt, men det sa de ingen ting på.

Det som bør gjøres i tillegg, er å bytte termostaten, skifte olje og filter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble ikke kommentert noe på rust under EU kontrollen, så det kan ikke være mye alvorlig i så fall. Ser fin ut oppi motorrommet, og støtdemper-tårnene ser også bra ut. Kanalene er også hele.

Dørkarmene er fine innvendig, til og med bakluken (som er en utsatt plass på disse bilene) er bra. Litt rust i nedre kant av dørene, men ikke mye. Har sett E36er med mye mer rust enn denne bilen, for å si det sånn. :)

Lakken på panseret er ikke pen, mye striper.

Denne bilen er grei dersom du har en E30 touring fra før, og trenger en delebil, eller om du kan leve med en arbeidsbil som ikke behøver å være helt perfekt. Å få denne i topp stand vil nok koste mer enn det smaker vil jeg tro. (ny støtfanger, framskjerm, lakkering osv.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått inn et bud på 2000 kr, men det er for lite. Da er det bedre å vrake bilen istedet. 1500kr i pant, + selger de orginale 15" bmw alufelgene på bildet, samt baklyktene, så har jeg allerede doblet beløpet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...