bbmw Skrevet Juni 22, 2011 Share Skrevet Juni 22, 2011 Har prøvd forskjellige metoder for å demontere drivakslinger på bakstilling fra 325. Skal sandblåses og lakkes opp igjen, med nye lager, nav og bremser etc. Har brukt latmannsarm, muttertrekker (kvalitetsverktøy og skrukompressor) og varmet med skjærebrenner. Men eg får ikke rikket mutteren. Har også prøvd å stramme litt, før eg prøver å trekke den av for å skape bevegelse. Men de sitter bom fast. Har hatt litt problemer med å holde igjen, når eg bruker latmannsarm. Men den må ha vært utsatt for ca 500nm uten respons! Noen tips og triks? Låseplaten rundt er selfølgelig fjernet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 det samme skjedde på min, hadde 2.5m med moment og to karer som hang i stanga!, endte med at jeg tok luftmeisel, drill og skjærebrenner'n og vips, mutter'n eksisterte ikke lenger, gjengene på selve akselen var hele enda til stor overaskelse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå