Gå til innhold

Slettes!


Stene89
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Har hatt oljelekk(sammenheng med radiator og eksp. tank bytte?)

Heftelse

Skiftet bremser foran, ikke bak(er foran innkjørt rett?)

Tull med vindusheis..

TVILER STERKT på at du får bud OVER 130.. Mange under kanskje :)

legger med denne for ref på pris ;)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29400241

Må be deg om å finne deg ny lekeplass på nettet om du ikke kan lavære å skrive søppel i anders tråder.. Argumentene dine er meningsløse og ett klart tegn på at du har lite peiling på bil og bilhandel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får det første: oljesvetting kommer man vel ikke unna på en bil som regel. Måtte ikke bytte, men da jeg gikk over bilen å byttet bremser tok jeg denne pakningen også. Aner ikke hvorfor du skriver søppel i salgstråden min, da du absolutt ikke vet hva du snakker om. Radiator sprakk da ett vifteblad løsnet pga løs vifteramme. Å kan du litt om bil vet du antagligvis at ekspansasjonstanker fort kan bli morkne pga. Kjøleveske.

Å linken du legger frem viser jo en bil som har gått en god del lenger, samt automatic. Du ser tydeligvis bare 2 likfargede biler med lik motor, å svært lite mer.

Må også nevne denne vindusheisen: kjent problem på disse bilene dessverre!

Vennligst hold dine "proffe" meninger for deg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt oljelekk(sammenheng med radiator og eksp. tank bytte?)

Heftelse

Skiftet bremser foran, ikke bak(er foran innkjørt rett?)

Tull med vindusheis..

TVILER STERKT på at du får bud OVER 130.. Mange under kanskje :)

legger med denne for ref på pris ;)

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29400241

Må be deg om å finne deg ny lekeplass på nettet om du ikke kan lavære å skrive søppel i anders tråder.. Argumentene dine er meningsløse og ett klart tegn på at du har lite peiling på bil og bilhandel.

Takk for bistanden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke noe om bil eller bilsalg?

Meningsløst?

Søppel?!

:D

Hvis det kun er/var svetting ser jeg ikke hvorfor det blir skrevet "oljelekk" i 1e post, noe som er ett ganske frastøtende ord å bruke mot kjøpere.. :applause:

Og at radiator og tank er byttet pga "morken og utslitt", er vesentlig forskjellig fra å ha byttet pga sprekk(varmgang)!! :^o

Og så spør jeg, er det Uviktig å kjøre inn/"bed`de" bremsene etter bytte av klosser og/eller skiver?? :D

Det at vindusheis er ett kjent problem forandrer ikke det faktum at den er defekt på din bil, derfor er det argumentet nytteløst..

Bilen i annonsen er strøken, det var poenget..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er i daglig drift, så regner da med at bremsene er kjørt inn. å har jo skrivd at vindusheisen er defekt, eller heisen er intakt, men spola med vaier må byttes. så har ikke unlatt å nevne det har jeg det a?

men om du ikke er intr i denne bilen syns jeg du skal finne deg en annen tråd å skrive på, hvor du er litt mer potent kjøper. får her bare ødelegger du med ting du ikke vet noen ting om.

KANSJE jeg ordla meg litt feil når jeg skreiv annonsen, men jeg vet til syvende å sist hva som er feil, å at dette ikke er noe problem for neste eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til ;)

Idiotisk med "bedrevitere" som deg i salgstråder.

Og at en bilkjøper lurer på om bremsene har blitt "bremset inn" riktig ved sist skifte, har jeg heller aldrig hørt om. Da er det vel mer nytte i at du ringer til personen som kjøpte bilen ny, og forhører deg om hvordan den ble innkjørt?? #-o

Tulling..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...