BmwKlovn Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Topic sier sitt. Komplett bil med alt selges 1000kr. Bilen starter og går, men må finjusteres, eneste som mangler er nitro. Ny clutch, flere luftfilter osv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennski Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ofchrist Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Er det en gammel bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juli 6, 2011 Share Skrevet Juli 6, 2011 er det med sender osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwKlovn Skrevet Juli 23, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2011 Opp igjen da det ikke blei noe med kjøper.. Alt er med av sender osv ja.. KUN å fylle nitro og lade gløderen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet Juli 23, 2011 Share Skrevet Juli 23, 2011 send meg bet info på pm så tar jeg den jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 .... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 2, 2011 Share Skrevet August 2, 2011 Siden de leser men ikke gidder svare på de 2 siste pm'ene der jeg spør om du har fått sendt den her da den skulle vært gave nå i dag, men jeg ikke får noe svar fra deg. Så får jeg spørre her da. Får du den avgårde snart eller? Mvh Håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Gidder du svare på pm'ene som du leser? Også få det her som er betalt for ei god stund sia nå avgårde? Håvard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Håper du slipper å bli lurt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bambo Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Noen som kjenner den klovnen her å som kan gi meg ett navn eller tlf nr til han? Finner det uanset ut i morgen når jeg får kontaktet banken utfra kontonr. MEn kjekt om noen kunne hjelpe meg med kontakt info uanset. HAn er jo innom forumet 2-3 ganger om dagen, samt leser pm jeg sender. MEn svarer ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå