Simen! Skrevet Juni 23, 2011 Skrevet Juni 23, 2011 E46`n skal selges! Eu-godkjent i 2 år, org m-sportbil, import av meg(1 eier i tyskland før meg), ikke vært chippet eller klusset med, gjevnlig byttet olje å sånt, byttet alle filter i fjor sommer, god og sprek bil Send meg en mld på pm så for du telefon nummeret mitt,og eventuelt pm for spmål! Og om du ikker har penger så ikke gidd ta kontak, har hatt en del useriøse bud... å det vil jeg ikke ha noe av! Km stand: 123 000k Pris: 180 000 tusen. NB. bilder er tatt for en tid tilbake, men bilen er akk som på disse bildene, flere bilder kommer! http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30138713
bimmah2k3k Skrevet Juni 24, 2011 Skrevet Juni 24, 2011 forstår desverre ikke tysk... har du lagt den ut på finn/autodb ? hadde vore ganske greit med utstyrsliste på norsk !
Simen! Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Skrevet Juni 24, 2011 Er ikke det jeg heller.. noen andre inne her som kan maybe??
prebols Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Klimaautomatikk - Sportpakke 2 - Kjørecomputer - Cd spiller - Sportsunderstell - Gulvmatter i velour - Innvendig speil aut avblendbart - Gjennomlastingsystem- Armelne fremme - Sportstole for fører og passasjer - Varme i seter for fører og passasjer - Park distanse kontroll - Tåkelys- Regnsensor - Radio bmw buisness - M sports lærratt - M aerodynamikk pakke 2- Varseltrekant - Askerbeger sigarrett tenner(Røyker - pakke) - Shadowline - Hvite blinkerer
prebols Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Jeg tror det ihvertfall! Du har jo denne: http://translate.google.no/
Simen! Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Skrevet Juli 6, 2011 Har flytta litt på meg nå, og har for tiden ikke tilgang på nett der jeg bor... derfor blir det ikke så ofte jeg for sjekka meldinger å tråder desverre Men er tilgjengelig på tlf 45274953 hele døgnet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå