Gå til innhold

2003mod. e46 320d m-sport 170.000,-


Simen!
 Share

Anbefalte innlegg

E46`n skal selges! Eu-godkjent i 2 år, org m-sportbil, import av meg(1 eier i tyskland før meg), ikke vært chippet eller klusset med, gjevnlig byttet olje å sånt, byttet alle filter i fjor sommer, god og sprek bil :) Send meg en mld på pm så for du telefon nummeret mitt,og eventuelt pm for spmål! Og om du ikker har penger så ikke gidd ta kontak, har hatt en del useriøse bud... å det vil jeg ikke ha noe av!

Km stand: 123 000k

Pris: 180 000 tusen.

NB. bilder er tatt for en tid tilbake, men bilen er akk som på disse bildene, flere bilder kommer!

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=30138713

oeprr0at5okx2x11ajj6.jpg

rwzwbdnyoga7018axmkb.jpg

wu43vumx7d83qutgp8s4.jpg

6mbva6lyv2kinz8xnmjn.jpg

vtwfjh85bdn8o796w5y8.jpg

gitxzetb1k5i6oigq4ww.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Klimaautomatikk - Sportpakke 2 - Kjørecomputer - Cd spiller - Sportsunderstell - Gulvmatter i velour - Innvendig speil aut avblendbart - Gjennomlastingsystem- Armelne fremme - Sportstole for fører og passasjer - Varme i seter for fører og passasjer - Park distanse kontroll - Tåkelys- Regnsensor - Radio bmw buisness - M sports lærratt - M aerodynamikk pakke 2- Varseltrekant - Askerbeger sigarrett tenner(Røyker - pakke) - Shadowline - Hvite blinkerer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har flytta litt på meg nå, og har for tiden ikke tilgang på nett der jeg bor... derfor blir det ikke så ofte jeg for sjekka meldinger å tråder desverre :? Men er tilgjengelig på tlf 45274953 hele døgnet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...