olsensheep Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Da har jeg kjøpt meg ny bil med litt å gjøre . Litt info om bilen : er en 318is 92 mod. Coupe. Bilen har M-front , speil ,M-sideskjørter,M3 vader ,mtech2 ratt. bilen ble eu godkjent februar i år . den er i meget god teknisk stand , men er litt å gjøre med den utvendig. Forrige eier har prøvd å tatt litt rust å , Prøvd å rette opp en liten skade som ikke var noe særlig syksess . den har å litt skader i front etter å ha snusa litt på rompa til en annen bil. så panser grill ramme nyrer frontfanger ble ødelagt. Planer for bilen: Kjøpe nytt panser , Grill ramme, Nyrer, Frontfanger å lakere opp. dette er bestilt å på vei i posten. Videre planer er å lakere opp der forrige eier har prøvd å tatt rust å rette den lille skaden ordentlig. Skaffe noen nye felger , Få tak i M-bakfanger ,M-vinge. Dette er de fårløbig planene, Her er noen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomascr Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Greit utgangspunkt! mye måtte du ut me for denne? verdien på Stolene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 ja det er ett greit utgangspunkt. Ga penger for den hehe. vet i grunn ikke vurderes faktisk solgt da jeg har lyst på sort vader. skal å selge frontlyktene . Event uelt bytte de i strøkene orginale linselykter å orange blinkers pluss ett lite mellom legg. Disse lyktene er orginale hella å de er som nye. forrige eier som er en kompis av meg ga 3700 eller noe rundt dere for de i fjord. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Her har du skaffa deg litt jobb ja.. Bilen har absolutt mye potensiale til å bli fin, men er overhodet ikke fan av frontlyktene og baklyktene dine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 hehe som sakt skal av skal inn me orginal lykter å ccfl ringer, å orange blinker`s baklyktene vill bli byttet til orginale m3 lykter . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Har fått gjort litt i dag . Matta ned panser, Koffertlokk , Grillramme samt demontert litt dører. Har å grunnet panser og grillramme, Mattet det ned igjen. Fjerna litt rust å hakk i koffet lokket å grunna litt. Glemte å ta bilder underveis tokk når jeg var ferdig med dagens økt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olsensheep Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 Var hos en kamerat her om dagen å prøvde noen ny hjul på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå