bentdal Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 Hei, lurer på om disse lyktene er lovlige i Norge? Det virker jo som det ikke skulle være noe problem å ha disse på bilen, eller blir man stoppet med disse? Ser jo grisefete ut http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E46-M3-COUPE-3-SERIES-BLACK-OUT-TAIL-LIGHTS-99-03-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem255e7edfe3QQitemZ160499163107QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 23, 2011 Share Skrevet Juni 23, 2011 IKKE lovlig, og tror du helt klart kan få til ett tilnærmet like godt resultat selv med en boks sotespray selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bentdal Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Roger that! Takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 om de er E-merket er de lovlige, veit man får helt svarte lykter til f.eks honda som er E-merket. og når jeg sier det er jeg garantert sikker på at det kommer en "bedreviter" og påstår at selv om lyktene er E-merket trenger de ikke å være godkjent, da burde han ta en titt i kjøretøyforskriften, for der står det at så lenge en lykt er E-merket trenger det ikke å vises hos BT, lykter som ikke er E-merket må selvfølgelig vises hos BT for å få det godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Sote en orginal e merket lampe vil jo gi en e merket lampe til slutt. Er den da lovlig? Nei.. Disse som er linket til i denne tråden er bearbeided orginal lamper, og absolutt ikke lovlige uansett merking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 når det er originalt skjønner jeg, men om de hadde vært produsert slik og hatt E-merke som sotet hadde de vært lovlige Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwj Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Er ikke svart, svart? Fra fabrikk i Tyskland eller Thailand? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bentdal Skrevet Oktober 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2012 Slik ble det, glemte helt å laste opp bilde! Til salgs forresten, pm ved interesse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Er nok en del som vil påstå at det ble harry. Jeg syntes det så jævlig bra ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Er nok en del som vil påstå at det ble harry.Jeg syntes det så jævlig bra ut. +1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 om de er E-merket er de lovlige, veit man får helt svarte lykter til f.eks honda som er E-merket. og når jeg sier det er jeg garantert sikker på at det kommer en "bedreviter" og påstår at selv om lyktene er E-merket trenger de ikke å være godkjent, da burde han ta en titt i kjøretøyforskriften, for der står det at så lenge en lykt er E-merket trenger det ikke å vises hos BT, lykter som ikke er E-merket må selvfølgelig vises hos BT for å få det godkjent Halleluja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjexx Skrevet Oktober 31, 2012 Share Skrevet Oktober 31, 2012 Er nok en del som vil påstå at det ble harry.Jeg syntes det så jævlig bra ut. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå