Gå til innhold

Er disse lyktene lovlige i Norge?

bentdal
 Share

Anbefalte innlegg

Hei, lurer på om disse lyktene er lovlige i Norge? Det virker jo som det ikke skulle være noe problem å ha disse på bilen, eller blir man stoppet med disse?

Ser jo grisefete ut :D

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/BMW-E46-M3-COUPE-3-SERIES-BLACK-OUT-TAIL-LIGHTS-99-03-_W0QQcmdZViewItemQQhashZitem255e7edfe3QQitemZ160499163107QQptZMotorsQ5fCarQ5fTruckQ5fPartsQ5fAccessories

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om de er E-merket er de lovlige, veit man får helt svarte lykter til f.eks honda som er E-merket. og når jeg sier det er jeg garantert sikker på at det kommer en "bedreviter" og påstår at selv om lyktene er E-merket trenger de ikke å være godkjent, da burde han ta en titt i kjøretøyforskriften, for der står det at så lenge en lykt er E-merket trenger det ikke å vises hos BT, lykter som ikke er E-merket må selvfølgelig vises hos BT for å få det godkjent

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 year later...
om de er E-merket er de lovlige, veit man får helt svarte lykter til f.eks honda som er E-merket. og når jeg sier det er jeg garantert sikker på at det kommer en "bedreviter" og påstår at selv om lyktene er E-merket trenger de ikke å være godkjent, da burde han ta en titt i kjøretøyforskriften, for der står det at så lenge en lykt er E-merket trenger det ikke å vises hos BT, lykter som ikke er E-merket må selvfølgelig vises hos BT for å få det godkjent

Halleluja! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...