VegarVS Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 idioten løftet av røret når jeg ringte fra en annen tlf.. jeg sa hallo, å så la han på.. :@
Eksos Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 Legg ut telefonnummeret her da vell Sikkert flere som kan ringe..
VegarVS Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 95552558. har snakka med banken hans, er det nr som er registrert der også. de bad meg anmelde det til politiet, slik at banken kunne utgi personalia til politiet og ta kontakt med idioten.. så jeg tror jeg skal ned på stasjonen nå.
VegarVS Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 har sagt ifra til han at politiet er nå kontaktet, og skal se på saken, men fortsatt like taust..
VegarVS Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 da er TARA anmeldt, og jeg skal kontakte politiet innen en uke igjen, slik at jeg kan høre hvordan det går.. hvis dette går i boks, bør andre også gjøre som meg, for å få tilbake tapte penger.. 1000 kr er ikke allverdens, men det er en prinsippsak og jeg statuerer et eksempel på at det kanskje ikke er så lurt å prøve å svindle folk!!
635csi Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Dette er korrekt måte å opptre ved svindelforsøk, såfremt det er mulig. Var borti en idiot for et par år tilbake som tilsynelatende solgte en bra/ny mobiltelefon her på forumet. Jeg vant budrunden (1000,-), henta pakken, for så å oppdage at pakken ikke inneholdt det den skulle. Konfronterte selger med det, men han ignorerte bare mine henvendelser til å begynne med. Jeg snakka med den lokale lensmannen, og han mente jeg hadde en god sak, da jeg i tillegg hadde samla på alle pm`er her på Bimmers angående handelen. Fortsatte å informere selger gjennom pm (som han las uten å svare) om hvordan saken kom til å utarte seg, med anmeldelse og påfølgende represalier. Politiet får full personalia på kontoinnehaver fra banken først ved en anmeldelse der konto har blitt brukt til svindel. Underveis tilbydde jeg jevnlig svindleren å tilbakebetale pengene for å slippe noe tull med myndighetene. Var jo ikke snakk om mange kronene dette, det var mest av prinsipp jeg ville ta rotta på denne idioten. Plutselig svarte han på pm og innrømmet hele greia. Ble mye frem og tilbake først, men da han forstod at jeg faktisk ville gjennomføre dette gikk han med på tilbakebetaling av hele summen. Eller, det endte opp med at det var bestemoren hans som måtte punge ut da han selv var blakk BMWLÆRLING: håper det løser seg på en grei måte for deg også. Det er hvertfall viktig å forholde seg saklig og seriøs i utgangspunktet, hvertfall så lenge det går an Virker jo som du allerede har et telefonnummer å gå etter, og politiet skal normalt få navn og adresse fra banken ved anmeldelse. Viktig å få avslørt sånne useriøse brukere her på forumet! Hold oss oppdatert på hva som skjer da.
VegarVS Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 hei, takk for responsen! godt at du liker måten jeg har gått frem på, for jeg har vært litt nervøs mtp at folk skal bli negative. at du har erfaring med at det er denne måten som funker, høres veeeeldig bra ut! jeg satser på at dette skal bli løst, men er dumt at jeg må til politiet for at det skal løses.. jeg skal holde dere oppdaterte!
635csi Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Jeg passet samtidig på å nevne for svindleren at jeg alltids kunne ta meg en tur på besøk så snart vi fikk navn/adresse fra banken, dersom politiet ikke kunne gjøre jobben sin. Uten å fremstå som direkte truende da naturligvis
VegarVS Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Jeg passet samtidig på å nevne for svindleren at jeg alltids kunne ta meg en tur på besøk så snart vi fikk navn/adresse fra banken, dersom politiet ikke kunne gjøre jobben sin. Uten å fremstå som direkte truende da naturligvis hehe, ikke dumt
VegarVS Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 politianmeldelsen er nå trukket, fordi jeg plutselig fikk speila i posten uten forvarsel.. så da har jeg fått det jeg betalte for ihvertfall! men er galt at politiet må til for å få landa en handel asså..
TheEspenK Skrevet Juni 30, 2011 Skrevet Juni 30, 2011 jeg har vært litt nervøs mtp at folk skal bli negative. Om du starter balltreet ditt eller trekker inn politi har du min fulle støtte BMW-læring Hvis dette er et problem for Tara bør han heretter oppføre seg som noe annet enn en dr....unge. Tara! Jeg heter Espen Knutsen Ellers var det flott at du nå sitter med speila i handa
VegarVS Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Blei visst sendt på mandag, etter jeg trua med politianmeldelse.. Merkelig at han ikke gadd å svare da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå