SSM Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Har en slik GPS tracker til salgs. Her kan du sende meldinger med kommandoer for å få de forskjellige funksjonene. Sette minste radius, avlytting, stopping av bilen, logging m.m Selges for 1150kr ink.frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jimxd Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Gratis bump. Som folk har sett på forumet her så forsvinner verdifulle biler ut av det blå. Det er absolut verdt pengene. Tenk deg å sitte bak bilen din etter den er stjelt fordi du hadde gps i den! haha <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 har du montert ? enkelt ? noe jeg burde ha i e30n Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanH Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Hvorfor bruker du ikke denne selv? Har du noen erfaring osv, link til omtale. Trenger du obonement på denne? osv osv. Er jaffal interesert, jeg . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SSM Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Solgt til dirtydicky, kan skaffe flere om det er interesse for det. Alt du trenger er sim kort. Jeg kjøpte Telenor Kort&Kontant på Elkjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå