Gå til innhold

'98 320iA Cabriolet, M-tech - Fremdeles et stykke å gå..

Syse
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 78
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Gratulerer med fin cab og velkommen i cab klubben :)

Mange takk for det!

Gratulere med en fin cab ja!:) Hva skjedde med E46`n , ble den solgt såpass fort? :)

Takk takk :) Hvilken E46 tenker du på, edt33? :)

Gratulerer med cab, så veldig pen ut denne! Er ofte på Eik og Tønsberg generelt så kan jo hende jeg ser den ute i finværet en dag også! ;)

Tusen takk :) Jeg syns jo naturligvis selv at den er veldig pen, men den skal nok bli bedre! Du skal ikke se bort ifra at vi dulter borti hverandre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg testet et nytt location for å ta bilder idag - jeg vet lysforholdene er heeelt feil, men jeg ser for meg at det er perfekt om plassen er helt dekt av skygge. Skal ialledfall ta bilder av edt33 til anonnsen her :)

mwrz0nbqumpzbrr3byt0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det nede hos DSB eller hva nå de heter ved Kaldnes? På innsiden forbi Spar der? Det var ingen dum plass om lyset er riktig ja.. bare man slipper å komme i speilbildet i alt glasset :D hehe! Jeg kommer å titter vettu.. må få til noe shine av nye bilen en dag, noen som er int i en jobb?? :P

Edit: Ser nå at det er der ja.. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er DSB, ja :) Jeg tenkte faktisk ikke på speilbildet, så jeg selv kom med i lakken der.. jaja, får huske på det til neste gang :)

Vi kan jo møtes en dag og ta en felles shine? Med litt clay og 3step :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg hørtes ut som en god plan! Du får lære meg om tålmodighet.. kunne også trengt et og annet tips..! Denne lakken trenger sårt omsorg! Vært litt fristende å sendt den til en Detailer el.no, fått vekk riper og sånt møkk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg hørtes ut som en god plan! Du får lære meg om tålmodighet.. kunne også trengt et og annet tips..! Denne lakken trenger sårt omsorg! Vært litt fristende å sendt den til en Detailer el.no, fått vekk riper og sånt møkk

Jeg setter jo edt33 hos kepler nå, så jeg får fjernet det lille som er av vaskeriper. Gjør man først det og er flink til å etterbehandle med voks er det vel ingen problem å holde bilen fin? :)

Caben min er jo nylakkert, så jeg kommer langt med 3step her i gården!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter jo edt33 hos kepler nå, så jeg får fjernet det lille som er av vaskeriper. Gjør man først det og er flink til å etterbehandle med voks er det vel ingen problem å holde bilen fin? :)

Caben min er jo nylakkert, så jeg kommer langt med 3step her i gården!

Hm.. skal undersøke litt, hadde vært artig :) Digg med ny lakk..kanskje jeg heller skulle fått den lakkert.. heh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette har vært en stor dag for lille caben :)

Først en liten bildeserie:

Fotbrønnen før:

9twf8odlq3x46k0pvfie.jpg

Fotbrønnen etter: Originale velourmatter fra BMW :applause:

9gn2r5cu0pubx1zhl7p6.jpg

ccxe2wvf4t13t9sviptb.jpg

Gammelt og ødelagt airbagemblem i passasjerdør:

3qgcxzrzs8why1jydo0d.jpg

Nytt og fint airbagemblem i passasjerdør: :applause:

zd90j9rtsxbnb7n0etr0.jpg

Gammel vindusviskerarm:

dsree0k6a0179p6d1tkc.jpg

Nye vindusviskerarmer og viskerblader: :applause:

cdv98xg0q09378xo7xhr.jpg

Felg med carbonemblem og ///M-emblem:

wb623wfmlemulkluobim.jpg

Felg med originalt emblem, riktig vei og fjernet ///M-emblem:

2qmdg3s6ret9bhznugov.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite oversiktsbilde over forsetene.

Skinnsetene har fått ganske bra med kos og stell de siste dagene :)

fr62gb6zy7tay250x8yr.jpg

Jeg tenkte å bytte ut cdspilleren til Blaupunkt Toronto 400 BT, da man kan sette fargene på denne spilleren til å matche resten av instrumentene i bilen helt 100%. Det var vel over 4000 fargevalg på spilleren. Jeg gleder meg :)

ys0t8v12vchamp91mfvy.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...