leba Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Gratulerer med fin cab og velkommen i cab klubben Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Gratulere med en fin cab ja! Hva skjedde med E46`n , ble den solgt såpass fort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Gratulerer med cab, så veldig pen ut denne! Er ofte på Eik og Tønsberg generelt så kan jo hende jeg ser den ute i finværet en dag også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Gratulerer med fin cab og velkommen i cab klubben Mange takk for det! Gratulere med en fin cab ja! Hva skjedde med E46`n , ble den solgt såpass fort? Takk takk Hvilken E46 tenker du på, edt33? Gratulerer med cab, så veldig pen ut denne! Er ofte på Eik og Tønsberg generelt så kan jo hende jeg ser den ute i finværet en dag også! Tusen takk Jeg syns jo naturligvis selv at den er veldig pen, men den skal nok bli bedre! Du skal ikke se bort ifra at vi dulter borti hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Jeg testet et nytt location for å ta bilder idag - jeg vet lysforholdene er heeelt feil, men jeg ser for meg at det er perfekt om plassen er helt dekt av skygge. Skal ialledfall ta bilder av edt33 til anonnsen her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Er det nede hos DSB eller hva nå de heter ved Kaldnes? På innsiden forbi Spar der? Det var ingen dum plass om lyset er riktig ja.. bare man slipper å komme i speilbildet i alt glasset hehe! Jeg kommer å titter vettu.. må få til noe shine av nye bilen en dag, noen som er int i en jobb?? Edit: Ser nå at det er der ja.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Er DSB, ja Jeg tenkte faktisk ikke på speilbildet, så jeg selv kom med i lakken der.. jaja, får huske på det til neste gang Vi kan jo møtes en dag og ta en felles shine? Med litt clay og 3step Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Pen cab! Samme årsmodell som jeg har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Vi kan jo møtes en dag og ta en felles shine? Med litt clay og 3step Det synes jeg hørtes ut som en god plan! Du får lære meg om tålmodighet.. kunne også trengt et og annet tips..! Denne lakken trenger sårt omsorg! Vært litt fristende å sendt den til en Detailer el.no, fått vekk riper og sånt møkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Vi kan jo møtes en dag og ta en felles shine? Med litt clay og 3step Det synes jeg hørtes ut som en god plan! Du får lære meg om tålmodighet.. kunne også trengt et og annet tips..! Denne lakken trenger sårt omsorg! Vært litt fristende å sendt den til en Detailer el.no, fått vekk riper og sånt møkk Jeg setter jo edt33 hos kepler nå, så jeg får fjernet det lille som er av vaskeriper. Gjør man først det og er flink til å etterbehandle med voks er det vel ingen problem å holde bilen fin? Caben min er jo nylakkert, så jeg kommer langt med 3step her i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Vi kan jo møtes en dag og ta en felles shine? Med litt clay og 3step Det synes jeg hørtes ut som en god plan! Du får lære meg om tålmodighet.. kunne også trengt et og annet tips..! Denne lakken trenger sårt omsorg! Vært litt fristende å sendt den til en Detailer el.no, fått vekk riper og sånt møkk Jeg setter jo edt33 hos kepler nå, så jeg får fjernet det lille som er av vaskeriper. Gjør man først det og er flink til å etterbehandle med voks er det vel ingen problem å holde bilen fin? Caben min er jo nylakkert, så jeg kommer langt med 3step her i gården! Hm.. skal undersøke litt, hadde vært artig Digg med ny lakk..kanskje jeg heller skulle fått den lakkert.. heh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Hva med å lakke frontfanger, forskjermer og panser, og rubbe ned resten av bilen? Det er jo nesten ny bil til en brøkdel av prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Dette har vært en stor dag for lille caben Først en liten bildeserie: Fotbrønnen før: Fotbrønnen etter: Originale velourmatter fra BMW Gammelt og ødelagt airbagemblem i passasjerdør: Nytt og fint airbagemblem i passasjerdør: Gammel vindusviskerarm: Nye vindusviskerarmer og viskerblader: Felg med carbonemblem og ///M-emblem: Felg med originalt emblem, riktig vei og fjernet ///M-emblem: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Et lite oversiktsbilde over forsetene. Skinnsetene har fått ganske bra med kos og stell de siste dagene Jeg tenkte å bytte ut cdspilleren til Blaupunkt Toronto 400 BT, da man kan sette fargene på denne spilleren til å matche resten av instrumentene i bilen helt 100%. Det var vel over 4000 fargevalg på spilleren. Jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manovi Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Like Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå