Dr_S Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Høres ut som en useriøs type...av verste sort. Du sier noe om at han stilte garanti for montering, hva slags garanti var dette? Ting slik du beskriver det, tyder jo på at monteringen ikke har vært korrekt utført. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Metallspon i baksetet er jo tegn på at noe er virkelig galt. med mindre det er fra montering evt modding. Hvis han stillte garanti og du ikke er fornøyd er det ikke tvil om at jobben må gjøres på nytt evt refundere pengene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Syse Skrevet Februar 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2012 Jeg tror kanskje han har borra og modda litt.. Bilen drar til dr BMW på mandag iallefall. Videre planer for bilen blir å få den reparert med tanke på nevnte skader, pluss at girkassa blir tatt ut av Winter Hansen, deretter reparert av Auto Trans. Når bilen er frisk igjen, vil jeg selge den med godt hjerte. Juridisk sett kommer jeg ikke til å slippe saken. Dette er en fuckup han må og skal stå for. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 22, 2012 Share Skrevet Februar 22, 2012 Når bilen er frisk igjen, vil jeg selge den med godt hjerte. Må jo ikke selge den når du har fikset den opp med div påkost osv. osv. ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå