Zwirc Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 Hei! Er det verdt å reparere disse 18", eller burde jeg kjøpt nye? Alle 4 er faktisk kant kjørt. Hvor mye vil det koste å evt slipe dem ned? Takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 vianor tror jeg fikser felger. men så kommer sandblåsing av felgene før lakkering privat kostet det meg 500kr for 4 felger, pulverlakkering kom på 2500kr men å fjerne riper og hakk er jeg litt usikker, men koster sikkert ikke all verden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 Ok, takk for svar! Hva tror dere disse er verdt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baremats91 Skrevet Juni 24, 2011 Share Skrevet Juni 24, 2011 om du fikser dem vil jeg tippe på minst 8 lapper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juni 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 24, 2011 om du fikser dem vil jeg tippe på minst 8 lapper Ok takk for svar. Som de er da? De er bare 'kant kjørt' midt på, ikke i kantene ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-M Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 8 lapper for helt standard uoriginale felger er å drømme. Disse er verdt maksimalt 5 tusinger i strøken tilstand. I nåværende tilstand 1-2 tusinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zwirc Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Ah ok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå