GiljeN Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Hei har planer om og kjøpe carsoft, eller annet enkelt diagnose program. har lest litt rundt på forumet og funnet masse info. men alt ender me rot og finner ikke helt utav det. Pc me windows 7 og grei 2gb ram. så programmet må fynke til windows 7. stasjonær pc kan feks denne kun bruker på bmw ? http://www.dealextreme.com/p/carsoft-6- ... face-16549 Hvilke kort på pcen må jeg kjøpe (Link) kabler osv (link) eller kan jeg bruke http://www.dealextreme.com/feedbacks/Br ... /sku.42822 ? evt kan jeg bruke usb skøyte ledninger på den ? er det andre programmer som fynker på andre biler flere biler ? feks nissa,vw,audi,merce
Vannslangen Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Ska l du bruke stasjonær pc til diagnose? Men anyway det går det og. Men hørtes en smule upraktisk ut. Men ellers så går det fint med en slik USB->RS232 overgang, du må bare få lagt den inn skikkelig med drivere etc. De som har problemer med dette, har ikke lagt inn driverene skikkelig og da funker det IKKE. Har brukt flere forskjellige USB->RS232 overganger og det går fint. Bruker selv win vista, ikke prøvt med win 7, men du kan bare kjøre XP modus på programmet så skulle det gå smertefritt.
GiljeN Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 skal ha en på den stasjonære og ja og bare ha lang kabel den står o verkstedet så greit og bruke
Padrino Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Kjøpte min carsoft fra dx jeg også, bruker en gammel dell pc med innebygd RS232 port og windows 7. Så ja, programmet fungerer hverfall fint på w7
GiljeN Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Skrevet Juni 25, 2011 har bestil nå me nytt rs232kort. å usb adapter så får prøve litt forsjelligt
Vannslangen Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Bare du somsagt får lagt inn driverene på usb adapteren og satt den som com1 port så går det knirkefritt. Tar nok 2-3 uker før du får det, gi tilbakemelding om det funket
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå