CandyKing Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Har nå en liten kjørekomputer (Klokke, dato, temp). Vil den store kjørekomputern være å bare plugge i? Har en 88' 520i Denne:
Arimanni Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Det kommer vel ann på ledningsnettet - vist eg ikkje husker feil så kan du ikkje det vist kontakten din kun har 3 pinner. I så fall må du bygge om ledningsnettet, og etter meg bekjent er det ein del jobb. Men er nå berre å plugge den i å sjå kva som skjer
kje Skrevet Juni 26, 2011 Skrevet Juni 26, 2011 Hvis bilen originalt ble levert med liten kjørekomputer (klokke, dato, temp.) har du mest sansynlig det store ledningsnettet klart. Min ble levert med analog klokke; måtte legge noen nye ledninger for å få liten kjørekomputer til å virke
kje Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 åssen tar mann ut kjørekomputern fra dash bordet? Stikk hånda inn der cd-spilleren står og kjenn etter en spak oppe på sida kjørekomputeren. Dytt denne mot deg og komputeren kommer hoppende ut Det kan hende du må ta litt i!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå