Haukeli Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Hei! Lurer på hva som er lurt å gjøre med en 530i e34, for å få ut mer hk Noen forslag? Tenkte rundt 300+ Bjørn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CV-Erik Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Turbo er det enkleste og billigste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Det som vil lønne seg mest tilslutt, vil jeg tro er å kjøpe en 540 istede. 530n er det med M30 eller M60 motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukeli Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Det som vil lønne seg mest tilslutt, vil jeg tro er å kjøpe en 540 istede. 530n er det med M30 eller M60 motor? Det er m30 motor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Det som vil lønne seg mest tilslutt, vil jeg tro er å kjøpe en 540 istede Støtter denne! Det billigste blir vel å bytte til 3.6 315hk Neste er turbo men da trenger du også motorstyring. Evt kunne du pellt deler av en gammel 3.5 med turbo) 300hk + ut av 3.0 krever et greit budsjett. Øke komp koster ikke stor men toppen blir dyr med tanke på at det meste må gjøres noe med og bygger du heftig sugemotor trenger du også bedre innsprutning. Sugehk er definitivt den dyreste løsningen! Men lykke til, potensiale finnes Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå