Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte kanskje det er på tide å legge ut litt om min e30 også i steden for å bare stille dumme spørsmål her ;)

jeg var så heldig å fikk en 2 dørs 90 modell e30 av en kompis av meg da han ikke ville ha den lenger å dette var jo bare en 316i, men det gikk ikke mange timene i mitt eie så var motor å div ute av bilen.. men med harde tider uten jobb og motivasjon ble bilen bare stående i ca to år uten å bli rørt, så først nå de siste månene har jeg fått skikkelig lysten på å bygge bil igjen, å da kastet jeg inn en m20b25 med fullt 325 drivverk, bilstein dempere og apexi 60- 60 fjærer, men dette ble det ingen ordning på siden jeg ikke er noen rakettforsker innen ledninger å strøm :iwant: så da er motoren på vei ut igjen og nå har jeg anskaffer meg en hel e34 med m50b25 som jeg skal ta motoren i fra også skal jeg like greit få noen til å koble et brukbart datasprut :)

ja, datasprut kan jeg like greit få koblet med en gang føler jeg da jeg uansett skal ha det senere med turbo ;)

dette var da jeg hadde hentet bilen for ca 2 år siden (med 316 motor og uten olje på hjula) :headbang:

8oh9g1ptsxam4mbwehqb.jpg

noe diverse jeg har skaffet hittil, oljekjøler kit, olje catch, btr kit, wilwood brekk, og en grei turteller:)

7oqtrdme56dk5503n8qg.jpg

3izh9pa0uzdclsdnp18g.jpg

3sucr3ewl5y4ayd2cs3a.jpg

r8uip1dhc0qvl312tzxv.jpg

x6222zcifxfkug7w19fs.jpg

slik ser bilen ut i dag:)

qstp4qzp247dpo1f0qit.jpg

• Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

da er jammen m20 motoren ute av bilen, så nå er det bare og få plukket ned e34'n så jeg får sendt den til hoggeriet:) føler jeg liksom var på den effektive siden i kveld da jeg brukte ca 30 min fra motor, gir og ledningsnett var der det egentlig skulle å til alt var ute av bilen:)

er det noen som vet hvor mye ca det må dreies av på m20 sving hjul for å få det til å passe på m50 motor? :?:)

Skrevet

om tiden strekker til i morgen blir det å stikke for å investere i fuel cell, nye bensinrør, slanger, AN koblinger og diverse andre godbiter :) så jeg håper virkelig ikke det blir lang dag på jobb i morgen ;)

Skrevet

da ble det litt shopping etter jobb i dag, så nå har jeg fått tak i meg fuelcell på 40 liter, to nye bensin filter, kjølevifte, 50mm wastegate pluss litt små stash :)

2yfeaetgs5b90rvkv15u.jpg

ij5sqohxf1a25dj8kjhr.jpg

3ddjuw358yza7dz93fhu.jpg

Skrevet

noen som vet om det er lov å legge opp bensin slanger inni bilen? eller må alt festes under bilen? :-k dette er jo en bil som sikkert ikke skal ha skilter, men tenkte på i forbindelse med banekjøring å slikt? :)

Skrevet

av erfaring av flere biler jeg har hatt som herjebiler/ vinterbiler så har jeg jo klart å rive av både bremserør og bensinrør da høyden på bilen er lav så tenkte hvis jeg skulle være uheldig igjen å klare noe av det samme så kunne jeg jo like greit legge det opp inni bilen sammen med bremserøra til brekket og bare ha kobling ved fuelcell og i motorrom liksom :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...