Padrino Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Heisann, har en delebil som skal vrakes. Har stått uten skilt i snart 2 år. Bilen står fortsatt registrert på forrige eier, men jeg har vognkort del 1. Det er alt av papier jeg har på bilen, vil jeg da få vraket den? eller må bilen stå registrert på meg eller noe slik? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Hei Padrino. Mener vrakpanten utbetales til personen som kommer med bilen. Og at det heller ikke er noe problem med papirer så lenge din del1 stemmer med bilen. Så sant den ikke er stjålet eller det kommer opp spmål-tegn på dataen når de skroter den skal alt være i orden. Selvoplevd praskis, godt mulig regelveket sier noe spesifikt men jeg tror ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Hvem som helst kan levere en bil til vraking, iallefall det jeg fikk beskjed om når jeg vraka vinterbilen for et år siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 samme fikk jeg beskjed om. kan godt vrake bilen til naboen din uten at han vet det. eneste er om han melder bilen stjålet så ser de den er vraket, og da ser de at du har vraket den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå