Gå til innhold

positive/negative erfaringer med Partsandretards!

thomascr
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Er ikke meningen å dra opp denne tråden når det finnes en annen, men må bare få sagt at jeg har det samme inntrykket av Parts and Retards. Mistenkte at det var produksjonsfeil på bakfjører, sendte mail og fikk svar med beskjed om å få versted til å montere for meg når jeg ikke klarte det selv...

Greit nok at han er nordlending (med den måten de snakker på), men når man driver nettbutikk med kunder over hele norge, så nytter det ikke å skylde på hjemmsted og dialekt når klagene om dårlig kundebehandling kommer.

Var det du som mente at fjærene lå for tett og mente at det var produksjonsfeil på de selv om det er normalt at coilover fjærer og da spesielt bak på biler med seperate dempere og fjærer. Fikk du ikke også tilbud om å returnere senkesettet og få pengene tilbake?

Vi mottok aldri noe sett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også bare positive erfaringer! :)

men coilovers til 3490,- er liksom......coilovere til 3490,- Det er vel den absolutte bunnen om man er ute etter understell som gjør noe som helst annet enn å senke bilen..

jepp, for all del:)

Men, det var ikke det som var temaet her, det var kundebehandlingen og deler jeg skulle få som jeg aldri fikk. samme faen om det koster 50kr eller 10.000, det er en prinsippsak. :)

Du har jo skrevet positive/negative erfaringer med Parts and Retards så da får du jaggu tåle at det kommer noen positive også.

Jeg tror majoriteten av de som handler med oss er fornøyde, men så er det noen da som ikke blir fornøyd uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i februar sendte jeg bestilling på catkiller til framfangeren samt bakrute senker. dette venter jeg enda på. fikk beskjed i begynnelsen om at varene ikke hadde kommet. å det har di fortsatt å sagt utover

Vi har aldri hatt catkiller i vårt sortiment, og vi har ikke mottatt noen bestillinger på bakrutesenker siden i fjor så dette innlegget stemmer ikke. Du har heller ikke sendt oss mail for å purre på oss, ikke mulig at du forveksler oss med et annet firma?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til dere andre.

Vi er det firmaet som er desidert mest moderat på reklamsjoner og gir i stor grad dette uten å stille for mange spørsmål.

Av erfaring så er det mange som gjør feil ved montering for så og skylde på produkt/firma.

At våre leverandører kan være treige av og til beklager vi, men vi prøver å få unna reklamasjoner så kjapt som mulig slik at vi får løst problemet for kunden og slipper en masse mas som vi helst vil slippe pga all tiden det tar.

Normal reklamasjonsgang har vært at man sender inn varene FØRST før man sender ut ny erstatningdel. Dette er hva som praktiseres av de aller fleste og vi vil vurdere å gjøre dette fra høsten av siden svært få av de som vi sender returlapp med de nye demperne/fjærene gidder og sende de defekte delene, eller det som de har fått feil tilbake.

Jeg har inntrykk av at de aller fleste av våre kunder er fornøyde med tilbakemeldinger, leveringstid og service hos oss for vi prøver virkelig. Vi svarer på mail umiddelbart de kommer inn om vi er foran pc'n og til alle døgnets tider. Det er det INGEN andre leverandøer her i Norge som gjør.

Trådstarter skal få sine fjærer så fort det lar seg gjøre og vi beklager igjen at det har tatt tid.

Ytterlige innlegg vil ikke bli besvart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke meningen å dra opp denne tråden når det finnes en annen, men må bare få sagt at jeg har det samme inntrykket av Parts and Retards. Mistenkte at det var produksjonsfeil på bakfjører, sendte mail og fikk svar med beskjed om å få versted til å montere for meg når jeg ikke klarte det selv...

Greit nok at han er nordlending (med den måten de snakker på), men når man driver nettbutikk med kunder over hele norge, så nytter det ikke å skylde på hjemmsted og dialekt når klagene om dårlig kundebehandling kommer.

Var det du som mente at fjærene lå for tett og mente at det var produksjonsfeil på de selv om det er normalt at coilover fjærer og da spesielt bak på biler med seperate dempere og fjærer. Fikk du ikke også tilbud om å returnere senkesettet og få pengene tilbake?

Vi mottok aldri noe sett.

Var nok ikke meg dette.

På mine bakfjører var problemet at hullet i bunnen av fjæra ikke var stort nok. Måtte jeg til med vinkelsliperen og slipe bort litt på kanten for å klare å tre dem nedpå "høydestilleren".

På den positive siden så skal du/dere ha mye skryt for å svare raskt på mail. Her kan mange nettbutikker lære! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

noen som har innspill??

Kjøpte først Coilovere til min e36, kjøpte dette settet : http://www.partsandretards.no/justerbar ... ta-technix

Var fornøyd den første uka, helt til lakken på bakfjærene bare Flasset av (med TUV nummeret)

sendte klagemail, og ble låft nye fjærer med en gang. dette var en gang i januar. har sendt mange eposter og spurt etter de, de har kommt med unsjuldninger som at de ikke var på lager men skulle bli sendt denne uken ++.

dette var for 2månder siden :)

Flere som har dårlig erfaring??

Normalt så flasser ikke lakken av etter en uke, og det skal ikke ta så lang tid før man får nye fjærer.

Men har ikke vært borti det problemet etter så kort tid tidligere.

Om alt går som det skal så skal de komme i dag.

hei igjen!sendte du de fjærene eller?

Mvh Thomas.

Hei

Jeg hadde kun de blå inne, så måtte bestille dem

Men får de denne uken.

Mvh Håkon

P&R

3/20/2011

hei! sender du fjærene som avtalt?Mvh Thomas Ådland

Hei

Selvsagt, mener de er kommet.

Har laget klar sendingslappen.

mvh Håkon

P&R

5/10/2011

Greit nokk at de vil bli sendt, men skulle på vegvesenet og godkjenne dette, for vell 4mnd siden :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har bare positive erfaringer med P&R, hurtig levering, bra priser og bra service :)

ja :)

jeg fikk rabatter på mitt coilover sett pga de ikke hadde andre på lager, han sendte det og jeg fikk det kjapt. var fornøyd med det, helt til jeg skulle få nye bakfjærer på reklamasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring så er det mange som gjør feil ved montering for så og skylde på produkt/firma.

Men du vil ikke inrømme at det kan være varer som har feil eller er av dårlig kvalitet, det å skylde på kunden uten å ha sett defekten på varen først er IKKE god kundebehandling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har riktignok bare handlet hos P&R et par ganger, men har aldri hatt noen problemer. Alltid god kommunikasjon og leveringstiden har vært så god som man kan forvente av til som ikke er på lager.

Coiloversene jeg kjøpte for et par år siden er fortsatt like pene som nye, bare for å nevne det. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Siden det ser ut som om P&R har fått litt pepper, så vil jeg komme med noen positive ord!

Jeg sendte mail til mailadressen fredagkveld/natt til lørdag (rundt midnatt en gang). Fikk svar på mitt spørsmål umiddelbart, og sende enda en mail. Svaret kom like raskt her, og jeg fikk avklart det jeg lurte på. Bestilte delen i samme slengen, fikk en pris, samt kostnad på frakt, og førte over pengene. Varen ble levert postkontoret på lørdag, og i dag tidlig ankommet hjemme hos meg!

Flott service utført av Parts and Retards for min del i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...