Gå til innhold

positive/negative erfaringer med Partsandretards!

thomascr
 Share

Anbefalte innlegg

tatt ein mail ? jeg har desverre sendt flere mailer..

jeg synst dette bare er dårlig kunderservice. hvorfor kunne han ikke bare sendt meg de blå fjærene i februar, istede for og vente til nå for og sende meg de blå?:P

men jeg er ferdig med partsandretards nå:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hadde lagt meg opp i en slik farge bagatell også. Har jo med helheten å gjøre.

Kanon med slik tråd, da ser vi hvordan dette firmaet styrer på. God service helt til man blir kranglete.

Ingenting er bedre enn de som slenger drit tilbake, og skriver god bedring.

Kom deg ned fra din høye hest, og heller drit i å si imot. MYE bedre å bite det i seg, og oppføre seg proff.

En negativ kunde er mye verre enn ti gode....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tatt ein mail ? jeg har desverre sendt flere mailer..

jeg synst dette bare er dårlig kunderservice. hvorfor kunne han ikke bare sendt meg de blå fjærene i februar, istede for og vente til nå for og sende meg de blå?:P

men jeg er ferdig med partsandretards nå:)

Fordi vi ventet på de røde, og når vi fikk forespeilet at de røde kom så var jaggu de også røde. Og siden du lagde denne tråden her så valgte jeg å sende de istedet siden det var så viktig med å få det godkjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lagt meg opp i en slik farge bagatell også. Har jo med helheten å gjøre.

Kanon med slik tråd, da ser vi hvordan dette firmaet styrer på. God service helt til man blir kranglete.

Ingenting er bedre enn de som slenger drit tilbake, og skriver god bedring.

Kom deg ned fra din høye hest, og heller drit i å si imot. MYE bedre å bite det i seg, og oppføre seg proff.

En negativ kunde er mye verre enn ti gode....

Du kjenner ikke hverken meg eller mitt firma, om du hadde gjort utover de oppgulpene som har kommet i denne tråden så hadde du kanskje også skjønt at kanskje det ikke er så svart/hvitt som du tror det er.

Jeg velger å svare når jeg får påstander slengt mot meg, det synes både jeg er fair for mine kunder og meg selv.

Når folk sitter på et forum og kaller meg "dum" så bruker jeg "kraftuttrykk" som god bedring, fordi det er rett og slett lavmål.

Vi prøver å strekke oss meget langt for at folk skal få en positiv opplevelse av og handle med oss, men nå er det engang slik at vi har leverandører og forholde oss til vi også. Vi produserer ikke delene selv.

Som regel går reklamasjoner uten problemer og blir sendt ut raskt SÅFREMT vi har noe å sende ut.

I denne tråden er det jo til og med folk som aldri har handlet av oss som kommer med negative tilbakemeldinger, det synes jeg i beste fall er drøyt.

Så få dere ha meg unnskyldt at jeg ikke finner meg i hva som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg kjenner ditt firma vet du ingen verdens ting om...

Men kommende kunder som leser denne tråden, tror jeg neppe sitter igjen med en "good feeling".

Om du gir en regelrett driter i det, er ditt valg. Men det er en god grunn for at de fleste andre firma holder seg for god til å være frekk tilbake til vanskelige kunder...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg kjenner ditt firma vet du ingen verdens ting om...

Men kommende kunder som leser denne tråden, tror jeg neppe sitter igjen med en "good feeling".

Om du gir en regelrett driter i det, er ditt valg. Men det er en god grunn for at de fleste andre firma holder seg for god til å være frekk tilbake til vanskelige kunder...

Nå er jo mesteparten av det som står i den tråden her postivt da, men det fikk du kanskje ikke med deg? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partsandretards er et VELDIG seriøst firma. Jeg har handler flere ganger der ifra, uten noen problemer i det hele tatt! Har jeg hatt noe feil med det jeg har kjøpt, så tar jeg en telefon og han ber meg bare stikke innom å bytte varen. Ikke noe værre en det. Er det noe han mangler så bestiller han det inn, og sier ifra så fort det kommer inn.

Jeg har KUN positive erfaringer med dette firma. Og det at en tulling skal lage en slik tråd og være så negativ er veldig unødvendig! Jeg vedder på at om han kun hadde tatt en telefon, så hadde det ikke vært noe problem her.

Jeg kommer fortsatt til å handle hos dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Partsandretards er et VELDIG seriøst firma. Jeg har handler flere ganger der ifra, uten noen problemer i det hele tatt! Har jeg hatt noe feil med det jeg har kjøpt, så tar jeg en telefon og han ber meg bare stikke innom å bytte varen. Ikke noe værre en det. Er det noe han mangler så bestiller han det inn, og sier ifra så fort det kommer inn.

Jeg har KUN positive erfaringer med dette firma. Og det at en tulling skal lage en slik tråd og være så negativ er veldig unødvendig! Jeg vedder på at om han kun hadde tatt en telefon, så hadde det ikke vært noe problem her.

Jeg kommer fortsatt til å handle hos dere ;)

Liker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke handlet fra Parts personlig per dags dato, men har mye bekjentskap som flittig bruker Parts og har til gode å høre noe negativt om de. Så jeg kommer uten tvil til å benytte Parts ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøpte meg et sett TA technix hos desse for 1 mnd tid siden til min dames golf 3. Har et problem, med at mutteren i dempertårnet løsner etter en aktiv dagskjøring.. Har noen andre opplevd dette? Søsteren min kjøpte nett samme coilovers sette til sin audi a3, og opplevde nett det samme...

Ellers DIGGER eg navnet til firmaet, og er suuper fornøyd med servicen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg kjøpte meg et sett TA technix hos desse for 1 mnd tid siden til min dames golf 3. Har et problem, med at mutteren i dempertårnet løsner etter en aktiv dagskjøring.. Har noen andre opplevd dette? Søsteren min kjøpte nett samme coilovers sette til sin audi a3, og opplevde nett det samme...

Skal vel sitte en låsemutter der, så er vel det som er problemet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel sitte en låsemutter der, så er vel det som er problemet :)

Dom er eg ikkje :lol: Brukte mutteren eg fekk med, som har en slags låsemekaniske. Eg har sprengskive på også... men skrur seg opp for det. Dette gjelde bare ene siden, og alt er riktig montert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående firmanavnet, så er jo han som starta den bedriften en liten retard, så navnet kom vel helt naturlig ;) Hehe..

Har handlet litt hos Håkon (da mest vag orientert), og det jeg har bestilt, har kommet med engang penger er overført, eller de ankommer hans lager..

Har det drøyd, har jeg bare snakket med han og spurt hvordan ting ligger an, enten på treff eller mail, og alltid fått ærlig og hyggelig svar tilbake :)

Er jo ikke vits og oppføre seg usaklig eller sende mail med 40 utrops- og spørsmålstegn overfor selger heller, han kan jo ikke noe for at FK er treige (har vel kuttet de av som leverandør nå også?)..

Da er det kanskje enklere og holde en god tone og dialog med hverandre :)

Sådeeet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...