r_tranoe Skrevet Juni 25, 2011 Share Skrevet Juni 25, 2011 Hei dere på forumet. Da her det kommet en e34 touring på tomta. Det er en 520 m50b20,men er ganske dødt etter min mening. Når jeg kjøpte den så var eksosen på vei til å ramle av, alle dekkene var pille råtten,interiøret var slitt,til og med baksetet var begynt å bli ganske slitt. men jeg fikk innvistert i ny simons eksos fra katalysator og bak, "nytt" interiør ble det også. fikk tak i et som førersetet ikke var så voldsomt slitt på og med nakke støtter bak. på tur hjem når jeg henta den.. begge bilene mine ny eksosen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Juni 25, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 25, 2011 Hei. Har et problem med bilen. når jeg skur på tenninga så slår tåkelysa fram på automatisk. får å få dem av så må jeg av med rele't. kansje noen her inne som kansje har ei løsning eller har forslag på hva jeg skal sjekke? MVH r_tranoe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Beivakongen Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Gratulere med nybil;) Har du bilde av bilen bakfra med ny eksosen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gnilb Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Hei.Har et problem med bilen. når jeg skur på tenninga så slår tåkelysa fram på automatisk. får å få dem av så må jeg av med rele't. kansje noen her inne som kansje har ei løsning eller har forslag på hva jeg skal sjekke? MVH r_tranoe Er alt av lysbrytere skrudd av når du tar på tenninga? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 alt er av har prøvd å plukke av bryteren også når lysa står på,men de lyser fortsatt.. må ut med rele't får å dem av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Juni 26, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 26, 2011 Gratulere med nybil;)Har du bilde av bilen bakfra med ny eksosen? her kommer bilde bakfra her er det bildet jeg har får øyeblikket.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 her er et bilde fra da jeg skifta interiør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 litt nyere bilder av bilen.. skulle gjerne hatt et senkesett på den,men er usikker på hvor mye jeg skal ta på fram. tenkte på 60 mm har fått på en lys sotfilm på bilen nå da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Se der ja, blir bra etterhvert dette Robert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 håper jo på det Sten,men skulle fått fiksa grøftlysa så jeg får slått dem av.. å kansje funnet meg coilovers eller noe. noen som har tips til nettsider der jeg finner coilovers til e34? eller senke sett som senker mere enn 40 mm?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andros Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Leita høgt å laft etter coilovers til min touring robert.. ble å gå for gs coiloversene bare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 kan tenke meg det ikke er overflod av det til touring.. finner bare senke fjøre på gs sin nettside. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet August 9, 2011 Forfatter Share Skrevet August 9, 2011 Hei. Da får jeg oppdatere tråden min litt om bilen. Jeg har fått på senkesettet jeg har ventet på en stund. Det ble FK highsport fjøre 60/20 senk fra Parts and Retards. Jeg har fått montert på framme,men får meg så ser ikke dette ut som 60 senk,så jeg håper det siger en del ned. Her er bilder som jeg fikk tatt i dag,samtidig fikk prøvd ny kameraet som jeg innvisterte i idag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet August 14, 2011 Forfatter Share Skrevet August 14, 2011 fikk vasket å polert bilen i dag. trengtes får å si det slik. Det vises på bildene lengre opp hvordan den var. ser også skillet på det ene bildet mens jeg holder på å polere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet November 6, 2011 Forfatter Share Skrevet November 6, 2011 fjørbeinet bak tok kveld.. nedre fjørskål knakk av gitt i ei dump. noen her inne som har?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå