r_tranoe Skrevet Mai 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2012 har da fått gjort meg ferdig med sveising av ny ende på kanalen. vil si meg fornøyd,siden dette er første gang får meg jeg gjør karosseri arbeid. her er et bilde av slutt resultatet. så mattet jeg ned framskjermen,siden jeg hadde lakkert denne selv med sprayboks (med rett farge da),men fikk ikke denne blank. og første gang jeg prøver meg på noe slikt. lærer jo så lenge man lever og er villig til å prøve seg. her er noen bilder av det. ble bra skille med en kjapp runde med polishen,men blir flere runder med maskin denne gang og annen pute. dette ble gjort kjapt får hånd i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Juni 2, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2012 får legge ut litt random bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Juni 7, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2012 Da har jeg vært hos BT får å få godkjent senkesettet. Men det gikk ikke som planlagt,da bakhjulene sto får rett. (får lite minus på cambaren bak) Så det vil si at jeg må senke bilen mere får å få den godkjent senket. Får innvistere i 60/40 senk med dempere før jeg prøver meg neste gang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet September 6, 2012 Forfatter Share Skrevet September 6, 2012 Da har jeg bestemt meg får å selge bilen. Bilen er ikke eu godkjent lengre. Er skiftet det meste på forstilling. Berearmer,styrestag,hjul lager ++. Fører setet er stygt på sitte puten. Frontruten er sprukket. Står senk på bilen og er ikke godkjent med dette. Er montert Simons sport eksos fra cat og bak med oval ende. 17" sommer felger med 2 gode dekk og 2 dårlige dekk,men følger med 2 nye dekk på dim 245 bredde som er å sette på. 15" vinter felger av bmw med piggfrie vinter dekk. Det er rust i 3 av 4 hjulbuer,men ikke så voldsomt angrepet. Kanalen på høyre siden bak er sveist inn nytt stykke p.g.a en forrige eier som har spakklet over rust. Høyre framskjerm er ny,men lakkert hjemme i garasjen. Hvis det er noe dere lurer på så send melding på PM. Her er noen bilder av bilen som den står i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå