320Schanke Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Hei E36 320i -96 mod sedan Jeg har for en måndes tid siden byttet ut h.f calipper, når har også den venstre "hengt seg opp" Bremseklossen ligger helt intill så skiven blir blå farget og man kan koke seg speilegg på den Spørsmåle mitt er om d går an og reparere calipperen "stempelet" Isåfall, hvordan gjøres dette? På forhånd takk
Evenol Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 Det finnes overhalingskit slik at man kan bytte ut stempelet og den gummimansjetten. Tror Biltema har dette til en hundrings eller noe. Jeg har ikke gjort det før, men har hørt andre har klart det uten problemer.
Arimanni Skrevet Juni 25, 2011 Skrevet Juni 25, 2011 For meg høres det ut som det er rustproblem på stemplet. Ta ut stempelet, puss det reint for rust - og bytt ut pakningen. Ser fort om det er rust som er problemet. Eg måtte bruke 3 bars trykk for å få ut mine stempler på min gamle E34.
320Schanke Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 kjøp nye!koster ikke all verden Joda, men så e d no gretj å ta vare på å årn opp d en har ifra før da om d går vett Kanj æ bruk dæm pængan på annja skrammel istan Takk fer svar folkens, årne sæ no
SideIn Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 For meg høres det ut som det er rustproblem på stemplet. Ta ut stempelet, puss det reint for rust - og bytt ut pakningen. Ser fort om det er rust som er problemet. Eg måtte bruke 3 bars trykk for å få ut mine stempler på min gamle E34. 3Bar! da har du tatt gått i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå