Etaten Skrevet Juli 4, 2011 Forfatter Skrevet Juli 4, 2011 2000 ja, det er billigere enn det jeg betaler for oljeskift alene på e90 i Norge. Jeg skal da ha olje, plugger, bremseveske, vehicle check, service av aircondition + litt småting som jeg vil de skal sjekke opp. Blir spennende å finne pris på dette. Har du tatt kontakt med de forresten? hold oss oppdatert på denne tråden da
inflames662 Skrevet Juli 14, 2011 Skrevet Juli 14, 2011 2000 ja, det er billigere enn det jeg betaler for oljeskift alene på e90 i Norge. Jeg skal da ha olje, plugger, bremseveske, vehicle check, service av aircondition + litt småting som jeg vil de skal sjekke opp. Blir spennende å finne pris på dette. Har du tatt kontakt med de forresten? hold oss oppdatert på denne tråden da les denne tråden: viewtopic.php?f=9&t=195523&start=15 har postet en del priser der. Kommer mer når jeg får svar
Etaten Skrevet Juli 19, 2012 Forfatter Skrevet Juli 19, 2012 Drar opp en gammel tråd da jeg etterhvert skal til med 90k-service på min. Det blir nok ikke før litt ut på høsten, men det er da også en fin tid for en roadtrip nedover til bilens opphavsland Noen som vet hva en slik 90k-service skal inneholde av sjekkpunkter osv..? Er det en mindre eller en større service enn 60k-servicen tro?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå