Gå til innhold

FredrikWake's E36 Sedan - Rævkjørt s.48


Anbefalte innlegg

  • Svar 740
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liten update:

Har fjerna sotfilmen. Ingen behov for dårligere lys på denne årstiden :)

20121105_144842.jpg

Fått lakka bagasjeluka og bakplata, i tillegg til en av bakskjermene på nytt :) Hadde lurt seg noe under lakken på kanten av skjermen. Hadde mistanke om rust, men var bare luft under sparkelet...

20121115_184149.jpg

IMG_20121115_185907.jpg

20121115_194038.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke lyst til å ta noen bilder av bilen min til sommeren? :) Hvor holder dere gutta på når dere skrur? Skulle gjerne stukket innom en dag å sett på bilen din! Digger looken med amber corners og svart grill!

Går for tiden hardt utover arbeidsplassen min for tiden når det kommer til skruing/lakking :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, hvor mange er dere med E36 fra Bodø på dette forumet? :) Jeg er tydeligvis outsideren med originale nyrer og mopedmotor :P

Godt spørsmål, jeg har en blå coupe stående som jeg ikke har brukt på over ett år, så har fredrik sin og magnus har en som bruksbil bare, ellers er det vell ikke noen fler i omgangskretsen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes jeg møter flere og flere E36 med m-tech i Bodø :) Fint at det er noen her inne jeg kan hente motivasjon og inspirasjon fra :)

Er vel et par stykker ja :) Sjeldent jeg ser noen med noe mer enn M3-look frontfangeren da :P

EY! min er jo tross alt en orginal m-opptikk :D

Var det jeg mente med "et par stykker" :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...