Gå til innhold

FredrikWake's E36 Sedan - Rævkjørt s.48


Anbefalte innlegg

Meget bra resultat du fikk på forrige side, du står virkelig på med bilpleie altså :applause:

Den type felger jeg alltid har likt på E36 er slike som disse som gir en clean sportslig look:

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

[ Bilde ]

^ Disse da med en annen senterkopp selvfølgelig, kanskje uten senterkopp med emblem i midten + studs og disse i sort?

[ Bilde ]

Men vet ikke hvordan felger du er ute etter? Concave, kant, mange eiker?

Kanskje disse er noe for deg? Det er jo tross alt en skløttevogn? :)

[ Bilde ]

Hahah, DUB style E36 ja... Fysj :P

BBS CH er ikke feil, men jeg har lyst på noe med kant :)

Veldig bra resultat du fikk der ! :D

Takker så mye :D Fornøyd selv ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 740
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

måtte se over behandling av bilen din en gang til! bøyer meg i støvet:) OG har et spørsmål angående våtslipingen! hvorfor gjorde du det på bagasjeluka? slipte du først ned lakken også rubbet så kom bare lakken tilbake? (er helt grønn på dette)

Jeg har 2 stk hjulbuer bake jeg har fått grunning å shit på plasser det IKKE skulle.. Skal jeg prøve å våtslipe så bare rubbe? også polere? tips? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adrian: Keskin KT1, BBS RS/LM og Style95 er sikre vinnere :)

måtte se over behandling av bilen din en gang til! bøyer meg i støvet:) OG har et spørsmål angående våtslipingen! hvorfor gjorde du det på bagasjeluka? slipte du først ned lakken også rubbet så kom bare lakken tilbake? (er helt grønn på dette)

Jeg har 2 stk hjulbuer bake jeg har fått grunning å shit på plasser det IKKE skulle.. Skal jeg prøve å våtslipe så bare rubbe? også polere? tips? :D

Var litt støv etter lakkeringa. Våtsliping er tøft ja! Blir som å vaske bilen med skitten svamp i 20 år for så å polere. Kjørte bare over et par sekunder med poleringsmaskin og medium grov rubbing, så var lakken speilblank igjen :)

Du kan prøve å våtslipe litt der ja. Kan også gå bort med kun rubbing hvis du er heldig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okei! hvilken rubbing anbefaler du? fyrer løs med bilpleie spørsmål til deg da det synes at du har peiling!

Rubbing når burde jeg gjøre det?

Når du har litt dype riper eller syreskader i lakken :) Bruker 3M grønn selv, men har lyst å prøve Scholl S3 Gold rubbing.

Bruk 3000 papir :P Var forresten Downpipe her inne som stod for våtslipinga og lakkeringa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

E rubba ned heile bilen min med scholl sin s03 gold med medium pads, blei blangt kan an si :P så s17, å s40 tilslutt med fin pads :P

Opptimalt! :D

For de hær inne som ikke har så mye greier og ønsker å få litt info osv så anbefaler jeg detailersclub.no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...