ZhilleN Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Utrolig veldholdt og pen E36 Coupe selges på grunn av behov for større bil. Bilen er gjennomført og i topp stand! Noe Info om bilen : - 228.000km - Servicehefte - Nylakkert ca 2år siden (ikke brukt bilen siden) - 17" Motorsportfelger med splitter nye dunlop Sport dekk - M3 vaderinteriør grått alcantara og rødt skinn - M3 fangere rundt hele + sideskjørt (ikke montert) - x2 : Frontfanger, Sideskjørt, Frontplate, Speil - M matter +++ Alt er i topp stand, elektrisk, og mekanisk, står bare igjen 4hjulskontroll, godkjenne senkesett i vognkort, og eu. Er igjen noe justering her og der (Panser, dører osv.) Som sagt selges på grunn av at jeg må ha større bil, da jeg har fått hund, og trenger mer plass. Selges som den står nå for 59.000,- ved hurtig avgjørelse! KUN seriøse henvendelser! Kontakt meg på : TLF : 930 31 451 EMAIL : turbonetics@live.no Bilder : (Beklager dårlig kvalitet...) Mvh Sindre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Nypris, må bort nå da jeg trenger større bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 6, 2011 Opp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 7, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 7, 2011 Ingen som vil ha en strøken bil i sommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 9, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2011 Ny pris!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MNilsplass Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 45 000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 10, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2011 Er ikke vits og komme med skambud! Denne er billig nok som den er, har satt den langt under det denne bilen er verdt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MNilsplass Skrevet Juli 10, 2011 Share Skrevet Juli 10, 2011 var et lavt bud ja, er bare det jeg har tilgjengelig for øyeblikket.. men om den er satt ned til langt under hva den er verdt må det være noe veldig spesielt med den da den "bare" er en 320 som ikke er eu-ok.. Men for all del en veldig fin bil:-) lykke til med salget:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Tja, kan vel begynne og regne lakk kostnader, service, interiør, felger, byttet ut alt av slitedeler, foringer komplett bremser rundt om, interiørdetaljer, org. Lykter, eksosanlegg +++ bare lakk, interiør, og felger har verdi på ca nesten 55.000,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikShamirian Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 Tja, kan vel begynne og regne lakk kostnader, service, interiør, felger, byttet ut alt av slitedeler, foringer komplett bremser rundt om, interiørdetaljer, org. Lykter, eksosanlegg +++ bare lakk, interiør, og felger har verdi på ca nesten 55.000,- Bilen ser kjempe flott ut, herligt fine.. Men det viser kun at du har gjort en god jobb med bilen, godt vedikeholdt, men om du bruker 100 000 kroner på bilen får du det ikke igjen, salget går bare kjapere. Syns 45 000 var litt for lite, første man med 50 000 kroner burde du selge til med en gang! Lykke til uansett, og igjen kjempe flotte bil!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 20, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 20, 2011 Er ikke vits og diskutere, forlanger heller ikke det jeg har kostet på den, forlanger omtrent halvparten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikShamirian Skrevet Juli 20, 2011 Share Skrevet Juli 20, 2011 viewtopic.php?f=45&t=194086 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juli 24, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2011 Nå må bilen bort!! kom igjen folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå