Gå til innhold

masse deler fra e34 selges

noia87
 Share

Anbefalte innlegg

Har som sagt masse deler til e34. totalt er det 2 biler som jeg kan ta deler fra. begge er 520i en fra 89 og en fra 1994. 89 modellen var bygd om til 525 24v så den har jeg tatt motor og gir fra.

det er tatt litt div fra begge biler men har masse deler til overs. har komplett automat motor med ledning og styreenhet. har oxo en 520 motor med manuell kasse der jeg har tatt bunnpanne motor er fra 94 og ews2 og styreenhet er svidd så disse har jeg ikke. bare å spørre etter deler så skal jeg se om jeg har eller ikke, har nesten strøkent panser smal front type mørk blått usikker på kode på fargen. bakluke samme farge som oxo er ganske strøken. grått m5 skinn interiør førerstol er noe slitt. kan fikses. alt er elektrisk på setene.følger med midtkonsoll og dørpaneler oxo. har masse deler. kom med bud eller spørsmål ang deler. har oxo en 25% sperrediff. alt skal bort. Jeg har det meste.

Ring/sms 46911992

eller send innlegg så skal jeg svare så godt jeg kan.

bilder kan sendes på mobil via mms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilder av setene ??

Ja det kan du få. men desverre pga jeg kun har internett på jobben og det kun er en server som jeg ikke får lagt inn bilder på så må jeg sende på mms. jeg må bare beklage tilfellet og skulle gjerne lagt inn masse bilder her. sender bra bilder på mms ikke skrap bilder som ser dårlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...