Thundercoil Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 For en måneds tid siden monterte jeg coilovers på min E46 Sedan. Innpresset passet ikke helt foran, så jeg måtte bestille 2x10mm spacere med sentrering. Disse er TÜV-godkjent og fikk med et dokument. Så skal jeg på visning på BT (Bergen Trafikkstasjon) i Juli, og lurte på om dette vil gå greit? Har hørt om folk som får godkjent med spacere bak, men finner ingen info om spacere foran. Ellers ligger felgkanten ca. 2mm innenfor hjulbuen/skjermen. Har spesialbolter til spacere også. Jeg har originale 16" sommerhjul som passer med coilovers, men blir vel henvist til BT om jeg blir stoppet med 18"ere som ikke står i vognkort. Setter stor pris på svar
Thundercoil Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 Hvis ingen er sikker, så kan jeg bare ta på 16"erne før visningen. Hehe. Hadde bare vært greit å få alt inn i vognkortet Jeg kan jo evt. prøve med 18" og spacer foran, slik at jeg blir en prøvekanin for resten av forumet. Haha.
TheEspenK Skrevet Juli 3, 2011 Skrevet Juli 3, 2011 Har hørt om folk som får godkjent med spacere bak, men finner ingen info om spacere foran. Mener det er samme kravet foran som bak I ditt tilfelle må du se at sporvidden ikke forandres over max med spacerne, 2stk = 20mm økning. Ellers ligger felgkanten ca. 2mm innenfor hjulbuen/skjermen.Har spesialbolter til spacere også. Sporvidden gir deg om innpresset nå stemmer, mulig du må til med org-felger for å kompensere for den økte vidden. Kravet til bolter er at de skal ha inngrep tilsvarende diameter. Dette har du jo løst med spesial-bolter så får du målene til å stemme mener jeg det skal godkjennes Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå