Gå til innhold

Steng

RF91
 Share

Anbefalte innlegg

Heisann :)

Jeg vurderer å kanskje kjøpe en s50b32 og putte i e30'en (89 mod, 4dørs 320i med 325i bremser som er borra og slissa), men har et par spørsmål:

1. Er det mulig å godkjenne?

2. Hvilke bremser trengs isåfall?

3. Kommer en e30 325i diff med 25% sperr til å sprenge? :P Edit: NÅR kommer den til å sprenge? :P

4. Hvordan er det å koble opp i forhold til 3literen? Tar gjerne den istedet for 3,2'en om det er mye styr :)

5. Er blokka lik m50? Slik at man kan den bruke guiden for å få m50 i e30 som ligger her på forumet

Ellers om dere vet om noe annet som er kjekt å vite før man begynner med noe slikt er det bare å rope ut :)

Mvh Rune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Ikke med de frambremsene.

2. Minimum 295mm fram bremser

3. Den holder nok en stund, men alt etter kjøringen din det. Det meste går i stykker med mye hering.

4. Mye godt likt. Startsperra er forskjellig, men det er plankekjøring. Til og med jeg fikk det til som aldrig har balt med bil el og i tillegg er fargeblind!

5. Blokka er lik M50 ja, så du kan bruke guiden med motorfester og slikt. Men motoren sitter ikke pent da. Det beste er å sveise om bunnpanna og travers slik at sumpen sitterp å baksiden av traversen. Med E34 bunnpanne så kommer sumpen så lavt at det er en risikosport i seg selv. Jeg vet at jeg hadde kakka kull i min for lenge siden om jeg hadde hatt bunnpanna som laveste punkt under bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...