DBTm3 Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 bare tannstang uten stag. i bra stand gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toree Skrevet Juni 30, 2011 Share Skrevet Juni 30, 2011 Fra m20? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 fra m20 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 når jeg tenker meg om så kommer denne fra 318 touring men jeg har brukt den på m20. så den passer alle e30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Samme tannstanga på alle E30 ja! Har forresten servopumpe til M20 liggende om noen skulle ha behov for dette også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toree Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Da er det jo greit Hvor mye skal du ha for tannstanga om den er tett og tight? Tore Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
markusb Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 kanskje noen som får ei god latterkule nå, men hva mer enn dette trenger jeg for å bygge om til servostyring? Er det potte umulig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jorg1s1 Skrevet Juli 4, 2011 Share Skrevet Juli 4, 2011 Neida, ingen stor sak det. Det du trenger for å bygge om til servo er servotannstang, servopumpe, servoreservoar, reimhjul til servo samt reim og slanger. Mulig jeg har glemt noe? Har forresten reservoar og alle nødvendige slanger + reim liggende også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DBTm3 Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 du har glemt brakett til servo og generator i ett 500 + frakt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå