TheEspenK Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Kom kje inn på linkene Jeg får slutte å legge de ut, noen ganger virker det andre ikke Gikk på GS-bilder å slo inn 540 aut 94mod, regner med du gjorde det samme. Men ja 10T for bærebro, finner du forhåpentlig brukt. Kan jo verr heldig at de bare er noe foringer eller noe og, men dette er jo nesten umulig å sei..?? Jeg tror at uansett hvor dårlige foringene er skal det vel mye til å subbe? andre her... Har selv kjørt e34 535 med 9x17 235/45 og et par cm høyde-klaring til hjulbue bak. Riktignok stiv men greide ikke få det å subbe ved aktiv svingkjøring. Men som jeg sier torbfer, jeg prøver ikke være negativ men ville vært for j...... om du kjøpte noe sunnnkjørt skrot Om jeg vurderte bilen hadde jeg krevet en tur på bukk å så under med måleband, (jada, du trenger bare indikasjons-måle =ca-måle) og noe å "bende" på forinngs-innfestinger med, om selger da nølte hadde jeg snudd skoene hjem. Tok du noen bilder ved prøvekjøring, eller finnes det noen bilder av bilen du kan legge ut, salgsannonse..................?????????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Kom kje inn på linkene Jeg får slutte å legge de ut, noen ganger virker det andre ikke Gikk på GS-bilder å slo inn 540 aut 94mod, regner med du gjorde det samme. Men ja 10T for bærebro, finner du forhåpentlig brukt. Kan jo verr heldig at de bare er noe foringer eller noe og, men dette er jo nesten umulig å sei..?? Jeg tror at uansett hvor dårlige foringene er skal det vel mye til å subbe? andre her... Har selv kjørt e34 535 med 9x17 235/45 og et par cm høyde-klaring til hjulbue bak. Riktignok stiv men greide ikke få det å subbe ved aktiv svingkjøring. Men som jeg sier torbfer, jeg prøver ikke være negativ men ville vært for j...... om du kjøpte noe sunnnkjørt skrot Om jeg vurderte bilen hadde jeg krevet en tur på bukk å så under med måleband, (jada, du trenger bare indikasjons-måle =ca-måle) og noe å "bende" på forinngs-innfestinger med, om selger da nølte hadde jeg snudd skoene hjem. Tok du noen bilder ved prøvekjøring, eller finnes det noen bilder av bilen du kan legge ut, salgsannonse..................?????????????? Salgs annonsen gjekk ut på dato så den er ikkje der meir. tok kje noen bilder:p Nei trur bare eg gir faen i heile bilen kommer vel ein ny kjangs;) Ja hadde vert surt de. Får se om han levere den på verksted på mandag, sa eg ville ha de dokumentert ellers så blei de kje noe kjøp. så får me se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Kva han skulle ha for bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 60 tusen.. gått 250 km Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Virker på meg som ein ok pris, men ikkje med den "feilen" du såg. Får håpe han fikser papir på det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Ja prisen hadde vert ok om de hadde vert greit.. Men takluken er de og problemer med skjer ingenting når du trykker på knappen.. Ellers er de greit, Automatkasse overhalt, kanaler er fine, kje noe rust.. Men ja må vite ka de er, er de blitt så skeivt at rammen og er skeiv så er de vel knakki , så blir vel kje så bra kjøp då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Då har eg handla meg 540ia ein av veldig få som er kjøpt ny i Norge Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Gratulerer! Kunne han legge fram dokumentasjon på at alt var ok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Ja papirer på at rammen va fin! Så da tok eg ein kjangs fekk pruta den 16 tusen ned.. Men vett ikke om de er skeivt Bilen sto i litt skrå bakke når eg såg på den, Når den står på flat mark ser de veldig fint ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheEspenK Skrevet Juli 5, 2011 Share Skrevet Juli 5, 2011 Då har eg handla meg 540 Grattis torbfer Ja papirer på at rammen va fin! Så da tok eg ein kjangs fekk pruta den 16 tusen ned.. Da har du vel litt å rep for Lykket til med V8 bilen, jeg følger med på "mine biler, show of bilder" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
torbfer Skrevet Juli 5, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2011 Då har eg handla meg 540 Grattis torbfer Ja papirer på at rammen va fin! Så da tok eg ein kjangs fekk pruta den 16 tusen ned.. Da har du vel litt å rep for Lykket til med V8 bilen, jeg følger med på "mine biler, show of bilder" Har lagt ut ett bilde nå på Show of bilder. Kommer meir etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå