Gå til innhold

Vurderer E34 540ia, hva må jeg se etter?

torbfer
 Share

Anbefalte innlegg

:mrgreen:

Kom kje inn på linkene

Jeg får slutte å legge de ut, noen ganger virker det andre ikke :(

Gikk på GS-bilder å slo inn 540 aut 94mod, regner med du gjorde det samme.

Men ja 10T for bærebro, finner du forhåpentlig brukt.

Kan jo verr heldig at de bare er noe foringer eller noe og, men dette er jo nesten umulig å sei..??

Jeg tror at uansett hvor dårlige foringene er skal det vel mye til å subbe? andre her...

Har selv kjørt e34 535 med 9x17 235/45 og et par cm høyde-klaring til hjulbue bak.

Riktignok stiv men greide ikke få det å subbe ved aktiv svingkjøring.

Men som jeg sier torbfer, jeg prøver ikke være negativ men ville vært for j...... om du kjøpte noe sunnnkjørt skrot :D

Om jeg vurderte bilen hadde jeg krevet en tur på bukk å så under med måleband, (jada, du trenger bare indikasjons-måle =ca-måle) og noe å "bende" på forinngs-innfestinger med, om selger da nølte hadde jeg snudd skoene hjem.

Tok du noen bilder ved prøvekjøring, eller finnes det noen bilder av bilen du kan legge ut, salgsannonse..................??????????????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Kom kje inn på linkene

Jeg får slutte å legge de ut, noen ganger virker det andre ikke :(

Gikk på GS-bilder å slo inn 540 aut 94mod, regner med du gjorde det samme.

Men ja 10T for bærebro, finner du forhåpentlig brukt.

Kan jo verr heldig at de bare er noe foringer eller noe og, men dette er jo nesten umulig å sei..??

Jeg tror at uansett hvor dårlige foringene er skal det vel mye til å subbe? andre her...

Har selv kjørt e34 535 med 9x17 235/45 og et par cm høyde-klaring til hjulbue bak.

Riktignok stiv men greide ikke få det å subbe ved aktiv svingkjøring.

Men som jeg sier torbfer, jeg prøver ikke være negativ men ville vært for j...... om du kjøpte noe sunnnkjørt skrot :D

Om jeg vurderte bilen hadde jeg krevet en tur på bukk å så under med måleband, (jada, du trenger bare indikasjons-måle =ca-måle) og noe å "bende" på forinngs-innfestinger med, om selger da nølte hadde jeg snudd skoene hjem.

Tok du noen bilder ved prøvekjøring, eller finnes det noen bilder av bilen du kan legge ut, salgsannonse..................??????????????

Salgs annonsen gjekk ut på dato så den er ikkje der meir. tok kje noen bilder:p

Nei trur bare eg gir faen i heile bilen kommer vel ein ny kjangs;)

Ja hadde vert surt de.

Får se om han levere den på verksted på mandag, sa eg ville ha de dokumentert ellers så blei de kje noe kjøp. så får me se ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja prisen hadde vert ok om de hadde vert greit..

Men takluken er de og problemer med skjer ingenting når du trykker på knappen.. Ellers er de greit, Automatkasse overhalt, kanaler er fine, kje noe rust..

Men ja må vite ka de er, er de blitt så skeivt at rammen og er skeiv så er de vel knakki , så blir vel kje så bra kjøp då :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja papirer på at rammen va fin! Så da tok eg ein kjangs ;) fekk pruta den 16 tusen ned..

Men vett ikke om de er skeivt :lol: Bilen sto i litt skrå bakke når eg såg på den, Når den står på flat mark ser de veldig fint ut :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då har eg handla meg 540
Grattis torbfer :applause:
Ja papirer på at rammen va fin! Så da tok eg ein kjangs ;) fekk pruta den 16 tusen ned..

Da har du vel litt å rep for :D

Lykket til med V8 bilen, jeg følger med på "mine biler, show of bilder"

Har lagt ut ett bilde nå på Show of bilder.

Kommer meir etterhvert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...