Gå til innhold

1996 Ford Mondeo 4X4 Selges/byttes

BimmerKing
 Share

Anbefalte innlegg

Grei Mondeo 4x4 selges. HB over 15000.- Den er helt grei men noen småting er det. Den mangler bakerste eksospotte, har litt rust, matt i lakken men er ellers grei. Xenon i nærlys. Led parklys i både hovedlys og 1000m. 1000m på fangeren m/ 55w xenon(lyser BRA) Bøttene følger med uansett men xenon-kitet kan også muligens følge med. Har også H7 komplett xenon kit som kan følge med. Skinn/multifunksjonsratt medfølger fra delebil. Den kan også medfølge, men da mot et tillegg på kr 1500 da den ikke er min annet enn for å strippe deler av. Alt av deler kjøper vil ha fra bilen kan medfølge uten kostnad hvis kjøper selv skrur. Det er strøkent mørkt interiør i bilen, tatt fra delebilen som er en Ghia-utgave. Denne bilen må ikke forveksles med en vanlig Mondeo da den har firehjulstrekk og en utrolig bra fremkommelighet! Det står 16" alu med gode sommerdekk på, og følger med ett sett 15" alu med vinterhjul. En gammel CD-spiller kan medfølge. Årsavgiften er betalt.

Tar gjerne innbytte, da enten større eller mindre bil. Eks Caravelle/Hi-Ace/Amerikansk van eller en liten snerten bensin/dieselgjerrig bil eller forslag og så klart er alle BMW'er intressante :) Mondeoen er eu-ok til mai -12, og jeg vil ha en bil som er eu-ok i bytte evt....

qxyor6l9gohpd1byenzh.jpg

pqnkfb93tab33tsj55w2.jpg

y2vu9f98ytzvlqxk1eet.jpg

zxjeotp5yz7owlbrhmf2.jpg

tfykge5sc0z39uqc0psw.jpg

Prisant: 15 000.-

Kontakt: Kai V på tlf 907 14 601 eller på kai(at)kai-v.com

(Ser helst at dere kontakter meg på mail/tlf, da jeg er MEGET lite her inne)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...