Simennzz Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Oki. Skal kanskje kjøpe bil senere i uken, er det mulig å få et mobiltelefonummer så jeg eventuelt kan ringe deg senere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Oki.Skal kanskje kjøpe bil senere i uken, er det mulig å få et mobiltelefonummer så jeg eventuelt kan ringe deg senere? Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2011 ingen? Legges på finn om ikkje... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29517412 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 11, 2011 Share Skrevet Juli 11, 2011 Når jeg ser baksetet ditt, får jeg nesten lyst til å "smake" på det. Så utrolig deilig interiør!! Morro å se hvor lenge denne blir liggende ute. Lykke til med salg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 11, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2011 Ja veldig fine bakseter, ser jo nesten ikkje brukt ut.. Takk for det du:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 noen formeninger? upris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juli 12, 2011 Share Skrevet Juli 12, 2011 Absolutt ingen upris i mine øyne. Det som er tragisk for oss siste-års E39 eiere er vel prisnivået på de eldste 39'ene, samtidig som prisnivået på E60 som innhenter oss ganske raskt. Får jo en E60 for den prisen din vet du.. Dog ikke en 3 liter diesel med individual-utrustning og M-tech. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saevik Skrevet Juli 12, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 12, 2011 Nei eg ser den eg og.. Som du seier, du kan få ein 520 E60, men med null utstyr og ikkje med motor.. Dette går hvertfall radikt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå