kimzor Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Har helt glemt hva den store tanken rett ved siden av spyletanken het, og hvordan veske man har i den, siden jeg aldri har hatt noe i den. Hadde det ikke noe med duft i klimaanlegget å gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Er til intensivvask...eller lille er til intensivvask og store til spylervæske Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzor Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 27, 2011 Illustrerer med et tilfeldig bilde jeg fant på google. Hva slags veske skal i intensivbeholderen? Vanlig spyleveske? Er det den som vasker lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Det er påfyllingen til spylerveske-tanken din det der ja. Selve tanken sitter innenfor lokari-skjermen på høyre side der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Når du trykker på denne : http://img839.imageshack.us/img839/135/ ... mdiy37.jpg Så bruker du intensivvask. Illustrasjonen du lagde var helt korrekt forresten. Bmw har en egen såpe som brukes i den tanken, den er grønn og blandes ikke ut mener jeg å huske. Du kan fint bruke den rosa til turtle også. Denne funksjonen er for å gå ekstra hardt til verks på dritt som sitter på ruta. Den går ikke på lyktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbruer Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Funker den intensiven da? Ser ofte at det kan sitte yr fluer og dritt dom vanlige spylern ikke tar. Skal på Lofoten tur i sommer, så kan hende jeg skulle fyllt den opp? Sent from heaven! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Jeg tenkte altid at den tanken var til lykte spyler. Biler uten lykte spyler har ikke den tanken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jolly Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Høytrykksvask for lykter er denne tanken til... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 "Høytrykksvask for lykter er denne tanken til..." Nei, den er ikke til lyktene, de bruker samme tank som til ruten. Det er som andre har nevnt en beholder for sterkere såpe. Den brukes automatisk hver 20 gang du spyler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzor Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Men hva kan man fylle denne intensivtanken med? Noe man må bestille spessielt, eller selger dem slikt på shell? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 Men hva kan man fylle denne intensivtanken med? Noe man må bestille spessielt, eller selger dem slikt på shell? de selger sånn veske på alle bensinstasjoner og bilrekvisitta sjapper. Hva den skal fylles med har blitt nevnt flere ganger allerede. Jeg tenkte altid at den tanken var til lykte spyler.Biler uten lykte spyler har ikke den tanken. Jo det har mange av de, mange biler med lyktespylere som ikke har denne tanken også. den har ingenting med lyktespylerene å gjøre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimzor Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Share Skrevet Juni 28, 2011 Får se på shell neste gang om jeg finner noe intenisvvask veske da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå