spaix Skrevet Juni 27, 2011 Skrevet Juni 27, 2011 heisann, var på ferie. kjørte ingen ulyder eller noen ting, plutselig døde bilen helt, prøvde å starte den ingenting skjedde, starteren gikk rundt men ikke noe gnist har sjekka at bensin pumpa fikk strøm å det fikk den. (for 1 uke siden skiftet jeg kam) det gikk veldig fint, å merket opp alt som det var når jeg satte den sammen igjen. tok målingsintrument dro ut hettene fra pluggene å målte strøm der, er kunn plugg nr 2 som får strøm. er 0 strøm i det andre. merk at jeg ikke skrudde ut pluggene (bare tok ut hettene) noen som har noen ideer hva det kan være? Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere biltype.
spaix Skrevet Juni 27, 2011 Forfatter Skrevet Juni 27, 2011 beklager glemte å skrive motor, er en m40b18 e36 92 model
Aroid Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 -Veiv føler -Rotor/fordelerlokk -Coil -Av slitt register/hoppet over
spaix Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 -Veiv føler -Rotor/fordelerlokk -Coil -Av slitt register/hoppet over får håpe det enten er coil fordeler eller rotor ;D slipper jeg så mye jobb! er det mye jobb å bytte veiv føler?
spaix Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 da hadde jeg noen kompiser på besøk, å de sa at det ikke var noe komp i motore.. vill det si at regreima har fucka seg opp?
Aroid Skrevet Juni 28, 2011 Skrevet Juni 28, 2011 Skru av registerdekslet se om reima er på enda. Går motoren veldig lett rundt?
spaix Skrevet Juni 28, 2011 Forfatter Skrevet Juni 28, 2011 Skru av registerdekslet se om reima er på enda.Går motoren veldig lett rundt? nei den er veldig treig egentlig.
spaix Skrevet Juni 30, 2011 Forfatter Skrevet Juni 30, 2011 Sjekket registre no? var regreima som hadde ryki, off mye mye jobb å dritt, vannpumpe ringen som som et hævlete! å da men jeg den satt som bare F. så kjøper heller ny motor, blir heller en 318is motor,
spaix Skrevet Juli 1, 2011 Forfatter Skrevet Juli 1, 2011 Ja du har bøyde ventiler no.Vannpumpe ringen? ops gikk litt fort i svingene vannpumpe tingen som sitter som F.å er jo mere jobb å bytte register enne det er å bytte motor. å motoren har rulla ganske langt alikevell, så er vell på tide med ett bytte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå