Gå til innhold

Startproblemer m40b18, '92 e36

Anbefalte innlegg

Skrevet

heisann, var på ferie. kjørte ingen ulyder eller noen ting, plutselig døde bilen helt, prøvde å starte den ingenting skjedde, starteren gikk rundt men ikke noe gnist

har sjekka at bensin pumpa fikk strøm å det fikk den. (for 1 uke siden skiftet jeg kam) det gikk veldig fint, å merket opp alt som det var når jeg satte den sammen igjen.

tok målingsintrument dro ut hettene fra pluggene å målte strøm der, er kunn plugg nr 2 som får strøm. er 0 strøm i det andre. merk at jeg ikke skrudde ut pluggene (bare tok ut hettene) noen som har noen ideer hva det kan være?

Moderatoredit (S.Hafsmo): Endret topic for å inkludere biltype.

Skrevet

-Veiv føler

-Rotor/fordelerlokk

-Coil

-Av slitt register/hoppet over

får håpe det enten er coil fordeler eller rotor ;D slipper jeg så mye jobb! er det mye jobb å bytte veiv føler?

Skrevet

da hadde jeg noen kompiser på besøk, å de sa at det ikke var noe komp i motore.. vill det si at regreima har fucka seg opp?

Skrevet
Sjekket registre no?

var regreima som hadde ryki, off mye mye jobb å dritt, vannpumpe ringen som som et hævlete! å da men jeg den satt som bare F. så kjøper heller ny motor, blir heller en 318is motor,

Skrevet
Ja du har bøyde ventiler no.

Vannpumpe ringen?

ops gikk litt fort i svingene vannpumpe tingen som sitter som F.å er jo mere jobb å bytte register enne det er å bytte motor. å motoren har rulla ganske langt alikevell, så er vell på tide med ett bytte

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...